Hat szempont, ami segít elkerülni a kudarcot - I. Rész

Vajon melyik koncepció életképesebb, az ahol az értékesítési üzenet mindenkihez szól, a lehető legtágabb vevőkört megszólítva, vagy inkább az amely "lemond" a tömegről és egy nagyon is fókuszált üzenettel a piac egy konkrét, jól meghatározható igényére összpontosít? Sok vállalkozó azonnal a NAGY piacokat és ezzel a "NAGY" üzletet célozza meg, miközben "kisebb" jól meghatározott réspiacokon értékesítve sokkal nagyobb valószínűséggel arathat sikert. Egyetlen szelet a torából nem csak emészthetőbb, de igazán jó pénzt is hozhat a konyhára!

Tipp: Keressen egy olyan, jól meghatározott réspiacot, amelyről a hagyományos kereskedelem megfeledkezett. El sem hiszi, hogy milyen sok specifikus szükség és igény van "odakint" amely kielégítetlen. Ön egyéni vállalkozóként is komoly szolgálatot nyújthat vevők egy eddig ki nem szolgált, kisebb csoportjának!

Egy kisvállalkozónak mindenképpen egy réspiac kiszolgálása az egyszerűbb. Tegye a következőket:
  • Találjon egy Önnek megfelelő réspiacot
  • Találja ki, mire van szükségük
  • Hozza létre vagy szerezze be a megoldást (adott esetben módosítsa a meglévő kínálatát a felismert igénynek megfelelően)
  • Ajánlja fel nekik ezt a megoldást
  • Automatizálja az egész üzletet
  • Kezdje előröl az egészet egy másik termékkel, vagy piacon
 
A legegyszerűbb módja tehát annak, hogy weboldalt sikerre vigyen az, hogy egy piaci résre összpontosít. Azonosítsa a célpiacot, találja ki, hogy mire van szükségük, hozza létre, szerezze be a megoldást és ajánlja fel nekik. Ön nyugodtan tervezhet azzal, hogy miután az első weboldala sikert aratott, annak a mintájára később könnyedén felállíthat egy másodikat, harmadikat is egy további piacon.

Az alábbiakban hat tanácsot olvashat, amelyek segítségére lesznek egy, első nekifutásra sikeres Marketing Stratégia felállításában.

Ön ezzel az információval hat, üzletileg akár végzetes hibát kerülhet el:



1. Ne próbáljon mindenkinek eladni. Értékesítsen a vevőinek, azoknak, akik akarják a termékét.
Nem MINDENKI akarja az Ön termékét, éppen ezért Ön nem is beszélhet MINDENKI-hez. Összpontosítson azokra akik akarják a kínálatát. Derítse ki, hogy mi a legfőbb döntési pont a vásárlás során, majd erre az okra összpontosítva fogalmazza meg az értékesítési üzenetét. Lehet, hogy ez MINDENKINEK nem fog tetszeni, de a VEVŐI fel fogják ismerni, hogy Önnél van a megoldás a problémájukra.
 
Nem is hiszi, hogy mekkora különbség lehet két elsőránézésre hasonló megközelítés jövedelmezősége között, ha az egyik megfogalmazás hiányolja a megfelelő FÓKUSZT!

Pl: Kényelmes cipő - Kényelmes edzőcipő - Kényelmes futó cipő - Ízület kímélő futó cipő - A futócipő amiben betonon is olyan a futás, mint ha csak a mezőn kocogna.
 

2. Összpontosítson az előnyökre és a megoldásra, amit nyújt. Értékesítsen megoldásokat és ne egyszerűen termékeket.
Ne adjon el az ügyfeleinek, hanem segítsen nekik. Az emberek többnyire nem termékeket vesznek, hanem megoldásokat. Hiába rendelkezik egy nagyszerű termékkel, nagyon nehéz lesz eladnia, ha nem tudja meggyőzni a ügyfeleit arról, hogy szükségük van rá, megéri és meg is engedhetik maguknak, hogy megvegyék. Önnek azt kell hangsúlyoznia hogyan lesz az Ön terméke az ügyfél előnyére, hogyan fogja megoldani a problémáját.


3. Legyen egy egyedi megközelítése, pozicionálja a kínálatát úgy, hogy világosan megkülönböztethető legyen a konkurenciáétól. Adjon válasz a: "Miért ezt vegyem meg?" kérdésre.
Amennyiben jelentős konkurenciával kell számolnia a piacán, Önnek egy jól elhatárolt üzenetre és megközelítésre van szüksége. Önnek közvetetten, de ki kell hangsúlyoznia, hogy mitől jobb az Ön terméke, vállalkozása, megoldása, mint a konkurenciáé.

Az ön előnyei többek között lehetnek a következők:
  • Jobb ár
  • Jobb minőség
  • Gyorsabb kiszállítás, üzembehelyezés, stb.
  • Jobb vevőszolgálat
  • Jobb terméktámogatás, mint szerviz, kiegészítő információk, tanácsadás.
  • Értékes kiegészítők, bónuszok, amiket csak Ön kínál.

Mutassa meg az ügyfeleinek miért és hogyan járnak jól, vagy akár jobban ha Önnel üzletelnek a konkurenciája helyett.

Maradok tisztelettel az Ön szolgálatában:


Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK
www.marketingmegoldasok.hu
info@marketingmegoldasok.hu

ui.: A következő három tanácsot november második felében küldöm Önnek.

uui.: Ha szeretne többet olvasni arról, hogy miként válhat az Internetet egy igazán jövedelmező eszközzé az Ön kezében, kérem, kattintson az alábbi hivatkozásra és feltétlenül olvassa el ezt az írásunkat: A semmiből a milliós nyereségig, avagy építse ki a saját online birodalmát.

 






Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!

Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.


Az Ön vezetékneve:

Az Ön keresztneve:

Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!