A látogatottság növelésének 12 holtbiztos módszere - IV. Rész
Napi 1000 új látogató egy céges weboldalon?! Nem fikció, és még csak nem is naiv remény.



11. Viral marketing, avagy az elégedett ügyfél és a lelkes érdeklődő, mint legjobb reklám.

Adjon lehetőséget a látogatóinak, hogy tovább vigyék a hírt!

A viral marketing nem más, mint hogy Ön felállít egy rendszert (ez lehet egy NAGYON egyszerű rendszer is), amelyen keresztül a látogatói, a levelezőlistájának feliratkozói és a már meglévő ügyfelei érdekeltté válnak abban, hogy beszéljenek az Ön szolgáltatásáról, hogy tovább ajánlják a weboldalát a saját kapcsolataik felé.

Az egyik legegyszerűbb módja az, amikor egy weboldal alján ott van egy link, az alábbi szöveggel: Küldje el ezt a cikket egy ismerősének.

Ezt az "ismerőst" Ön nem ismerte és amúgy nem is ismerhette volna meg (legfeljebb véletlenül).

FIGYELEM: Egy megfelelő ötlettel, amely egy megfelelő motivációt biztosít az ajánlásra, az Ön üzenete akár az egész piacon is végigfuthat néhány hét leforgása alatt. Tudja mit jelent ez? Hogy nulla költségen milliókhoz jut el az Ön híre, ajánlata.

A nagy kérdés ez: Mi a megfelelő motiváció? Mi lehet egy egy megfelelő ötlet? Ha ezt megtalálja, Ön milliókat érhet el és ezzel milliókat is kereshet. Úgy gondolja, hogy a jutalék a megfelelő motiváció? Vagy egy játék? Vagy esetleg egy ajándék?

A -Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!- Marketing eBook egy teljes fejezete foglalkozik azzal, hogy miként kell egy ilyen ötletet kidolgozni és ami talán még fontosabb, megmutatja azt is, hogy mik azok a tényezők, melyek a legjobb ötleteket is garantáltan lefagyasztják. (A valódi viral hatást például a jutalék, mint motiváció, garantáltan lefagyasztja.) A könyvben mutatok Önnek egy egyszerű rendszert arra, hogyan tud életképes viral ötleteket produkálni. Segítek jól megválaszolni azt a három (ill. négy) létfontosságú kérdést, amit egy virál módszerrel kapcsolatosan tudatosan, vagy öntudatlanul, de mindig feltesznek és amely kérdések a módszer sikere és bukása felett döntenek. Ha szeretne beleolvasni ebbe a páratlan információba kérem, kattintson ide: Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre! - avagy a semmiből a milliós nyereségekig.


A viral marketing legtöbbször szoftverigényes.

Önnek rendelkeznie kell egy szoftverrel, ami képes leadminisztrálni az ajánlót és az ajánlottakat úgy, hogy később e-mailben mindkettővel tarthassa a kapcsolatot. Ha erre nincs lehetősége, akkor a megköthető üzletek többségét elveszíti.

Mivel Ön a MarketingSzoftverek egy teljes szoftvercsomagját DÍJTALANUL is megkapja, a ViralPro eszközzel együtt, röviden a következőkre szeretném felhívni a figyelmét:

  • A rendszer alkalmas minden résztvevő adatbázisba való rögzítésére és a velük való későbbi kapcsolattartásra. Mindezt természetesen automatizálva csinálja.
  • Egy rendkívül hasznos szolgáltatása az, hogy képes az ajánlót az ajánlás feltételének teljesülésekor jutalmazni. Például, Ön mondhatja azt, hogy "Küldje el ezt a cikket három ismerősének, és e-mailben azonnal elküldjük Önnek a -XYZ- tanulmányunkat."
    Ha az a tanulmány értékes és egyben exkluzív is, azaz másképp hozzáférhetetlen, akkor bizonyára sokan elolvasnák. Abban az esetben viszont, ha valaki el szeretné olvasni, meg kell tennie a várt ajánlásokat. Ez nem nagy feladat, főleg akkor nem, ha a továbbküldendő cikk is hasznos információt tartalmaz. Így nincs probléma a 3+1 kritikus kérdés egyikével sem.

Erre a módszerre talál egy példát a http://www.autostitkok.hu/ autos_cikkek_balesetelkerules.html oldalon. Konkrétan ennek, a példában szereplő viral rendszernek talán két gyengéje van. Az egyik, hogy a cikk nem a legnépszerűbb, a másik, hogy az ajánlott is megkapja a viral ajánlás lehetőségét. Ezzel az 1-es számú kérdés nincs megnyugtatóan megválaszolva.




12. eMail Direkt Marketing
Ez az egyetlen módszer ami, megfelelően alkalmazva, az eddig tárgyaltaknál még gyorsabban, szinte azonnal eredményeket produkál.

Itt arról van szó, hogy Ön egyenesen a célcsoportját szólítja meg e-maileken keresztül. Ennek a módszernek a hatékonysága négy tényezőn múlik:

1. Mennyire tudja jól beazonosítani a célcsoportját, azaz hogyan tudja megszűrni, hogy kinek menjen el a levele.
2. Akiknek a leveleit elküldi, számítanak e arra, hogy üzenetet kapnak Öntől, vagy pontosabban megengedték e Önnek, hogy ajánlatokkal keresse Őket. Ha nem, akkor Ön gyakorlatilag SPAM-et küld, ami egyrészt tiltott, másrészt NAGYON kicsi a hatékonysága.
3. Elég nagy-e a lista. Mindenképpen ezrekről kell hogy szó legyen.
4. Megfelelő-e az üzenet. Jól van-e tálalva.

Tudom, hogy a legtöbben pont emiatt a négy tényező miatt NEM használják ezt a módszert. Nem használják, mert nincs e-mail listájuk, vagy ha van is nem elég nagy és annak sem tudnak célzott üzenetet küldeni, legfeljebb SPAM-et.

A megoldás erre a dilemmára hosszútávon egy saját adatbázis kiépítése, rövid távon pedig egy megfelelő médiaügynökséggel való együttműködés lehet.

Ha Ön talál egy partnert, aki a fent említett négy feltételnek megfelelő adatbázissal, e-mail listával rendelkezik, akkor ennek a listának Ön, igen nagy hatékonysággal értékesíthet. Egy ilyen együttműködés talán legnagyobb előnye az, hogy azonnali eredményeket hoz. Ráadásul, a következő, 13. pontban leírt módszerrel kiegészítve az eredmények maradandóakká is válnak.

Két héten belül egy teljes kampány lefuthat és tisztességes bevételeket hozhat Önnek.
Emlékszik még, amit az egyik előző levelem végén írtam? Tudja a Januárral kapcsolatosan. "A január egy halott hónap."
Sokan, akik nem hajlandók megadni magukat az évkezdés pangó hónapjainak, hanem kezdeményezők maradnak, nemcsak komoly bevételeket realizálnak januárban, hanem azonnal mozgásba lendítik az üzletüket, ami a rákövetkező hónapokban többszörös nyereséggel jutalmazza Őket. Nekem a január - egy e-mail kampány eredményeként - négyszeres bevételt hozott a decemberhez képest.

Ha szeretné egy ilyen offenzív piaci magatartással megcsörgetni a kasszáit, de esetleg nem tudja hogyan tehetné ezt hatékonyan, hogyan juttathatná el a hírt a vevőihez még időben, feltétlenül kattintson ide, és nézze meg ezt a cikket!




13. Piacépítés, avagy kapcsolatok lehetséges vevők ezreivel. - "Opt in" Adatbázis marketing

Ez a marketing stratégia arra a nem ritka (20-ból 19) esetre ad megoldást, amikor az Ön weboldalára érkező látogatónak ugyan tetszik amit Ön csinál, de épp most nincs vásárlási fázisban, úgyhogy körülnéz és aztán távozik, majd egyszerűen elfelejti Önt, és valószínűleg soha többet nem jön vissza.

A szomorú ebben a helyzetben az, hogy az a látogató, akiről az előbb beszéltünk Önnek előbb utóbb vevőjévé váltatott volna. Ne feledje, tetszett neki amit Ön csinál, csak épp akkor, épp erre nem volt szüksége, nem volt pénze, nem volt kedve...

Az ilyen látogatót én lehetséges-vevőnek hívom. Ahhoz, hogy Ön a lehetséges-vevőinek értékesíteni tudjon képesnek kell lennie hosszú távon keresztül tartani velük a kapcsolatot, és ezen keresztül újra meg újra emlékeztetni a kínálatára.

Hogyan teheti ezt meg?
Úgynevezett opt in e-maillistákon (önkéntes bejelentkezés) keresztül, ami nem egyebet jelent, mint olyan e-mail listát, amire a látogató önként jelentkezik, mintegy kérve Önt, hogy írjon neki. Az illető megadja Önnek a nevét és e-mail címét, és engedélyt ad Önnek arra, hogy időnként levélben megkeresse. Amikor Ön jelentkezett -Az eredményes Online Marketing!- hírlevélre, Ön is ezt tette. Az EOM hírlevél tehát egy tipikus opt in lista. Csak olyan emberek vannak rajta, akik rajta AKARNAK lenni, önként jelentkeztek és örülnek az újabb és újabb hírleveleknek.

Miért adná meg Önnek bárki is az e-mail címét?
A válasz egyszerű: Mert megéri neki.

Miért érné meg?
Ezt a kérdést megválaszolni, illetve ezt az értéket létrehozni lesz az Ön első feladata.
A weboldalamon található cikk: Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre! - avagy a semmiből a milliós nyereségekig. nem csak részletesen tárgyalja ezt a kérdést, de egész pontosan megmutatja Önnek, hogy miként alkalmazhatja garantált hatékonysággal ezt a piacépítési stratégiát.

Kérem ne becsülje alá ennek a módszernek a jelentőségét.
Én magam a legutóbbi opt in e-mail ajánlatommal három nap alatt hatszoros bevételt realizáltam ahhoz képest, amekkora forgalom e-mailek nélkül a weboldalamon egész hónapban bonyolódott. Úgy vélem, hogy ez mindenképpen figyelemreméltóvá teszi ezt a módszert. Ráadásul a könyvemben egy komplett, szinte azonnal üzembe helyezhető rendszert is a rendelkezésére bocsátok - a már említett MarketingSzoftverek teljes szoftvercsomagját DÍJTALANUL (a ViralPro eszközzel együtt), jelentkezési felületeket, mintaleveleket... - amely rendszer akár holnaptól elkezdheti Önnek gyűjteni ezeket a rendkívül értékes kapcsolatokat.


Maradok tisztelettel az Ön szolgálatában:

Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK
www.marketingmegoldasok.hu
info@marketingmegoldasok.hu




Küldje el ezt az oldalt a barátjának, vagy vállalkozó ismerősének! Az üzletük múlhat rajta!
 
Kérem, írja ide az ismerőse e-mail címét:


Az ablak bezárása és visszatérés az előző oldalra!

 
 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!