A hatékony értékesítés titkai:
Mit gondol: Tudják a vevői, hogy miért lenne érdemes vásárolniuk? Ha Ön nem beszél, a legtöbben sose jönnek rá ...túl kevés köztük a gondolatolvasó!

A legtöbb weboldalon szóra sem méltatják az embert. Legjobb esetben köszönnek, és elmondják, hogy mit lehet venni. Ez nem rossz, de nagyon kevés ahhoz, hogy izgalomba jöjjek és elővegyem a pénztárcámat.

Önnek ki kell szolgálnia az érdeklődőit! Ha értékesíteni akar elébük kell mennie és segítenie kell nekik... és ehhez egy weboldalon beszélnie, azaz írnia kell!

A jó hír az, hogy Ön TUD ÍRNI!!! ...legfeljebb még csak nem próbálta.

Ha Ön tud beszélni, akkor írni is tud. Az írást sokszor túlmisztifikálják. Pedig nincs benen semmi különös... Mit gondol, én most, amikor írom ezt a hírlevelet mit csinálok? Semmit! Ülök a gép előtt és beszélgetek Önnel... azt írom le, amit akkor mondanék, amikor személyesen is találkoznánk. Megpróbálom elképzelni, meghallani a kérdéseit, azután azokra is azt írom le válaszként, amit élőben is mondanék. Mindössze arra kell ügyelnie, hogy amit a beszédben gesztusokkal és testbeszéddel, vagy a termék konkrét bemutatásával mond el, azt szintén leírja illetve részben fotókkal illusztrálja. Ennyi az egész.

Ezt csak akkor nem tudja megcsinálni, ha NEM AKARJA!

Legutóbb amikor szerettem volna venni egy Monitort, persze körülnéztem az Interneten... siralmas volt! Egyszerűen siralmas. Én egy kész vevő voltam... ha találok egy weboldalt, ahol kiszolgálnak azonnal ott a weboldalon megrendeltem volna a monitort, és küldtem volna a pénzt...
Senki sem szolgált ki...
Ennyit mondtak: Típus, műszaki adatok, ár, csend...
A végén bármennyire is utáltam, de el kellett mentem egy boltba és ott vásároltam.

Kérem, törődjön és beszéljen velem...
Én az Ön lehetséges vevője vagyok.
Szóra sem méltat? Itt vagyok az Ön weboldalán és csak csend van, vagy klisék arról, hogy mi az Ön hitvallása, meg a cégtörténete és jó esetben hogy mit lehet venni...
Gondolja, hogy ez elég, vagy egyáltalán érdekel?
Kérem beszéljen velem! Én az Ön lehetséges vevője vagyok...

( A Vevő, NEM-Vevő, LEHETSÉGES-Vevő kategóriákról az alábbi cikkben olvashat részletesebben: Profit szemlélet - Ha Ön értékesíteni akar, NEM összpontosíthat arra, hogy eladjon.)

Akárhogy is, ha értékesíteni akar Önnek szövegeket kell írnia, vagy íratnia!!! Ne csak azt mondja el, hogy mit lehet venni, de kérem azt is hogy miért lenne érdemes azt a portékát megvásárolnom!

Önnek úgy kell beszélnie a termékéről, hogy lássam elgondolkozott rajta, hogy azt kinek és miért is lenne érdemes megvennie. Beszéljen úgy a kínálatáról, hogy egyrészt meglássam benne az értéket, amit az nekem jelenthet, másrészt lássam azt is, hogy nem csak egyszerűen rám akarja sózni, de kész segítségemre is lenni abban, hogy eldöntsem, tényleg erre van- e szükségem.



Győzzön meg róla hogy az amit kínál JÓ!
Győzzön meg róla, hogy a termékével vagy szolgáltatásával megfelelő megoldáshoz jutok. Győzzön meg róla, hogy jól fogok járni ha vásárolok... nem biztos, hogy győzködnie kell, de kérem NE HALLGASSON. A csend ijesztő a vevőnek. Mutassa be a termékét, magyarázza el, hogy mi micsoda, és miért jó. Néha nem is kell látnom, hogy a legjobb vásárt csinálom, elég ha egyszerűen tudhatom,most egy jó üzletet kötök. Látnom kell, hogy amit megveszek hogyan fogja megelégíteni azt a szükségemet, ami miatt egyáltalán venni akartam valamit. Egyszerűen ne feltételezze, hogy mindent tudok amit Ön, mert nem tudom. Tegye az információt áttekinthetővé, hogy ne kelljen mindent elolvasnom, de írja le amit tud és ne várja el tőlem, hogy zsákbamacskát vásároljak.

Még valami: Hogy ha szereti a termékét, engem nem fog zavarni, ha lelkesen és meggyőzően beszél róla. Nem bánom, ha az Ön lelkesedése átragad rám is. Jobb lelkesen vásárolni, mint unottan. Kimondottan örülni fogok neki, tudom és érzem, hogy jó vásárt csinálok.



Segítsen választanom, segítsen döntenem.
A társadalmunknak az egyik legnagyobb gyengéje a bizonytalanság, és az abból eredő döntésképtelenség. Segítsen dönteni. Önnek megvan az az információja, amivel ha én is rendelkeznék könnyebben tudnék választani. Segítsen felismernem, hogy mik a termékének vagy szolgáltatásának az előnyei más megoldásokkal szemben.

Ráadásul még el is hiszem Önnek amit mond, főleg ha látom, hogy nem akar mindenáron eladni nekem, hanem minden áron segíteni akar jól választani.

Hogyan segíthet a választásban?

1. Ne csak a termékével foglalkozzon, hanem velem is aki azt használni fogja. Mutassa meg nekem, hogy Ön elgondolkozott rajta, hogy én miként fogom valóban használni a kínálatát, és azért ajánlja nekem, mert az egy jó megoldás lesz. Beszéljen arról, hogyan és melyik problémámat fogja megoldani a portékája.

2. Hasonlítsa össze a termékét más termékekkel akár a saját kínálatából, akár a konkurencia kínálatából. Az Összehasonlításnál Önnek nagy lehetősége van objektíven megmutatni a saját kínálata előnyeit, és Ha a konkurencia termékét bemutatva az sokkal jobbnak minősül, mint az Öné akkor javasolom, hogy egyfelől mutassa meg, hogy az Ön megoldása milyen specifikus igényt elégít ki egy jó érték/ár arány mellett, másrészt javasolom, hogy Önnél, mint a konkurense viszonteladójánál meg is lehessen rendelni azt az adott cikket. Még mindig jobb ha Öntől veszik meg és egy tisztességes jutalék mellett nyer egy elégedett ügyfelet, mint ha hátat fordítva Önnek elmennek és máshol vásárolnak... Ne feledje, hogy azzal is kockázatot válla, ha egyáltalán nem hasonlít össze.

Többek között ezt mulasztották el a számítástechnikai weboldalak, ahol jártam. Egy szót sem beszéltek arról, hogy melyik monitort kinek és miért ajánlják. Nemhogy nem hasonlították össze a saját készülékeiket a konkurencia készülékeivel, de a sajátjaik között sem adtak eligazítást. Csak tippelve választhattam volna. Nem tettem, mint ahogy talán más vevők sem teszik...

Kérem nézze meg az alábbi három oldalt és figyelje meg, hogy miként szolgálok ki három különböző vevőkört. Figyelje meg, hogy mit és miért mondok az érdeklődőimnek ahhoz, hogy segítsek nekik felismerni a lehetőségeiket. (Ezek a cikkek amúgy három lead-en keresztül a címoldalamról érhetőek el.):

1. Érdeklődő vállalkozó:
Napi 10 új ügyfél egy átlagos kisvállalkozásnak napi 165.000 Ft többletnyereséget jelentene, azaz heti 1.155.000 Ft, és havi 4.620.000 Ft profitot. Mennyi többletnyereséget jelentene napi 10 új vevő Önnek?


2. Érdeklődő, vállalkozni kész magánember:
Rúgja ki a főnökét! ...vagy, ha megkedvelte, vegye fel személyi titkárnak.


3. Azonnali megoldást kereső, vásárolni kész érdeklődő:
Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre! - Marketing eBook

Maradok tisztelettel az Ön szolgálatában:

Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK
www.marketingmegoldasok.hu
info@marketingmegoldasok.hu



Küldje el ezt az oldalt a barátjának, vagy vállalkozó ismerősének! Az üzletük múlhat rajta!
 
Kérem, írja ide az ismerőse e-mail címét:



Az ablak bezárása és visszatérés az előző oldalra!

 
 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!

Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.


Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!