eMail Marketing pro és kontra

Ön a következőkben az eMail marketing alapjairól és eredményes alkalmazásának lehetőségeiről olvashat.

Mi az eMail Marketing?
Az e-mail egy személyes kapcsolat a meglévő, vagy a leendő ügyfélével, biztosítja a mérhető és hatékony párbeszéd lehetőségét. Az e-mail minden marketinges álma, lehetőséget nyújt a tesztelésre, az optimalizálásra, a szegmentálásra, mindezt összehasonlíthatatlanul hatékonyabban, mint bármely más eddigi marketingeszköz.
Az eMail Marketing a direkt marketing egy új formája, egy új lehetőség arra, hogy személyesen szólítsunk meg embereket, amely így forradalmasíthatja a hagyományos direkt marketinget. Ez egy teljesen új szemléletmód lehetséges ügyfelek elérésére. Tulajdonképpen e-mail-ekre épülő direkt marketing, de igazából több is annál.


Az eMail Marketing alkalmazása segít:

  • Új termékek bevezetésében
  • Meglévő termékek, szolgáltatások felfuttatásában
  • A meglévő vásárlói kör kibővítésében
  • A honlap látogatóinak vásárlóvá válásában
  • A hatékony és gyors ügyfélkapcsolat kialakításában.

Mindezt sokkal eredményesebben és nagyobb költséghatékonysággal éri el, mint a hagyományos marketing eszközök.
Az eMail Marketing rengeteg olyan lehetőséget kínál, amelyet a hagyományos direkt marketinggel nem kifizetődően vagy egyáltalán nem lehetne megoldani.


A hagyományos levél és az e-mail

Az eMail Marketing nagyon sok hasonlóságot mutat az úgynevezett offline (hagyományos vagy nyomtatott) direkt marketinggel. Például az e-mail tárgya olyan, mint a borítékra nyomtatott felirat, az e-mail szövege maga a levél. Az e-mail-t is ki kell nyitni ahhoz, hogy elolvassuk, és a levélmegnyitási arányt javítja, ha a levél névre szóló.
Összehasonlításképp tekintsük át a hagyományos direkt és az eMail Marketing jellemzőit.


A hagyományos direkt marketing jellemzői:

  • Magas előállítási költség
  • A kampány indítása elhúzódhat, akár több hónapig is eltarthat
  • Az általános válaszadási arány: 0.8-3%
  • Nehéz mérni a megtérülést
  • Hosszú válaszadási reakcióidő, hetekben mérhető


Az eMail Marketing jellemzői:

  • Alacsony előállítási költség, nagy költségmegtakarítás érhető el
  • Az e-mail kampány elindítása gyors, alig egy hét
  • Magas válaszadási arány 5-20%
  • A válaszok azonnal mérhetők - a válaszadási reakcióidő néhány óra
  • A megtérülés könnyen mérhető
  • Könnyen pozícionálható és követhető
  • A válaszadási, mérési eredmények azonnal adatbázisba rögzíthetők
  • Interaktív média eszközök használhatók
  • A továbbíthatatlan levelek azonosíthatók és újra elküldhetők
  • Azonnali értékesítést produkálhat
  • Megadja a címzett számára a párbeszéd lehetőségét
  • Könnyen beleilleszthető bármelyik marketing koncepcióba
  • Jól időzíthető, releváns információt továbbíthat

Természetesen az e-mail sem mindenre megoldás, van néhány gyengesége, de ezek elenyészők az előnyeivel összehasonlítva:

  • A kéretlen reklámlevelek (spam) száma egyre nő
  • A spam-ek számának növekedésével az eMail Marketing kommunikációs értéke csökkenhet
  • A vásárlók többsége aggódik a személyiségi jogaiért az Interneten
  • A megfelelő hozzáértés nélkül vezetett e-mail kampányok veszélyeztethetik a cég hírnevét
  • Egyre több technikai hozzáértésre van szükség, ahogy az e-mail kampányok kifinomultabbá válnak.
  • A címzettek postaládája telítődhet e-mailekkel, ez ronthatja az e-mail kampányok hatékonyságát


Az eMail Marketinghez speciális ismeretek szükségesek

Látható, hogy az eMail Marketing gyengeségei a nem megfelelő hozzáértéssel indított kampányokkal hozhatók összefüggésbe.
Egy eMail Marketing kampány nem csak úgy, magától lesz sikeres. Mindenképp megfelelően szilárd marketing alapokra kell épülnie. Az engedélyhez kötött marketing alkalmazása a leghatékonyabb módszer. Szükség van arra, hogy pontosan ismerjük és értsük az Internet, mint médium használatának szabályait. Az eMail Marketing kampány sikere nagyban függ:

  • a hozzáértésünktől
  • az igénybe vett webes szolgáltatás minőségétől
  • és az eredmények összegyűjtésének és rendszerezésének módjától.


Az eMail Marketing szabályozása

Az eMail Marketing használata során tiszteletben kell tartani a személyiségi jogokat. Mivel az Interneten keresztül sokkal hatékonyabban gyűjthetünk adatokat az emberekről, mint a hagyományos marketing esetében ezért az adatok kezelésének módja kiemelt jelentőségű. Fontos betartani az engedély alapú marketing szabályait, vagyis csak akkor küldjünk üzleti célból e-mail-t valakinek, ha erre az illető kifejezetten engedélyt adott - például jelentkezett a hírlevelünkre. A kéretlen reklámlevelek küldésével kapcsolatban nemrégiben született EU szabályozás szigorúan szabályozza a kéretlen reklám levelek küldését.


Az eMail Marketing valós értéke

Az e-mail a legjobb módja annak, hogy kapcsolatot építsünk a meglévő vagy lehetséges vásárlókkal. Az emberek egyre kevesebb időt töltenek hagyományos direkt marketing üzenetek olvasásával és egyre több időt az Interneten. Az eMail Marketing egy új szemléletmódot igényel. A hagyományos marketingben elterjedt tömegszemlélet, itt nem vezet megfelelő eredményre. Ha az eMail Marketingben is ezt alkalmaznánk, akkor az e-mail egyik nagy előnyét hagynánk kihasználatlanul. A célzott marketing e-mail-ek válaszadási aránya többszöröse a hagyományos, tömegesen elküldött levelekének.
Az e-mail sokkal inkább mérhető, mint a hagyományos médiák, ide értve a televíziót és a nyomtatott reklámokat. A hagyományos médiáknál lehetetlen pontosan mérni a fogyasztók reakcióit. Az e-mail segíthet a vállalatnak és az ügyfélnek is. Növelheti a termék hozzáadott értékét, csökkentheti a költséget és lehetőséget ad az ügyfélkapcsolat javítására. A hatékony eMail Marketing kommunikáció látogatottságot generál a weboldalán. Az e-mail egy nagyon jó eszköz arra, hogy érdeklődést keltsen az emberekben az Ön honlapja iránt. Az ilyen látogatók pedig motiváltak arra, hogy Öntől információt szerezzenek, tanuljanak vagy akár vásároljanak. De fontos, hogy ezt is, mint minden más üzleti eszközt, bölcsen kell használni.


Egy jó eMail Marketing megoldás:

A mai elektronikus úton vásárlók pontos, friss, megfelelő időben és formában továbbított információt követelnek meg a vállalattól. De a megfelelő információt, a megfelelő módon továbbítani nem egyszerű feladat. Az e-mail-en keresztüli üzenetküldés speciális szaktudást és infrastruktúrát igényel.
A MarketingSzoftverek eMail Marketing rendszere megbízható megoldást nyújt a személyre szabott e-mail üzenetek küldésére az Ön lehetséges vagy már meglévő vásárlóinak. Nagyon fontos, hogy mielőtt információt küldünk valakinek, erre kifejezett engedélyt kérjünk tőle (opt-in). A Marketingszoftverek rendszere természetesen lehetőséget ad az opt-in módon, e-mail cím és egyéb adatok gyűjtésére. Ha szeretne többet olvasni erről a megoldásról, a weboldalunkon számos készpénzt érő írást találhat az eMail Marketing témájában, továbbá részletesen megismerkedhet egy olyan komplex megoldásrendszerrel, amely szinte fillérekért az eMail Marketing egyik haszonélvezőjévé teheti Önt. Weboldalunkon további információt kaphat arról: Hogyan profitálhat e-mailek segítségével?

A Marketingszoftverek HírlevélPro eMail Marketing rendszere többek között az alábbiakat kezeli:

  • Fel-, illetve leiratkozásokat
  • Kettős feliratkozást (double opt-in)
  • Visszajött levelek feldolgozását
  • Az összegyűjtött adatok frissítését
  • eMail Marketing kampány eredményeinek valós idejű követése
  • Visszajelzési lehetőség a címzettektől

A Marketingszoftverek egyrészt könnyűvé teszi az eMail Marketing kampánya elindítását, másrészt mi magunk is minden segítséget megadunk ehhez. Ön igénybe veheti online ügyfélszolgálatunkat, vagy piacindítási akciónk keretében akár felállítjuk Önnek a teljes online marketing rendszerét.

Az Ön szolgálatában:

Khauth György
MarketingSzoftverek
info@marketingszoftverek.hu

ui.: Ha Ön valaha fontolgatta már, hogy további nyereséghez akar jutni az Internet segítségével, akkor kérem mindenképpen nézze meg, a Marketing MEGOLDÁSOK oldalain is megtalálható ajánlatunkat, amely nem csupán erről a szoftverről, jelenlegi akcióinkról, de további e-mail marketing lehetőségekről is tájékoztatja Önt. Ajánlat: Minden elköltött 10.000 Ft-ra 142.800-at kaphat vissza, mégpedig 100%-ig kalkulálható kiadások mellet!




Küldje el ezt az oldalt a barátjának, vagy vállalkozó ismerősének! Az üzletük múlhat rajta!
 
Kérem, írja ide az ismerőse e-mail címét:

Az ablak bezárása és visszatérés az előző oldalra!

 
 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!