Cikkek és Tanulmányok
A hatékony Internet Marketing módszerei és titkai.
Írásaink révén Ön MOST szó szerint megtöbbszörözheti a vállalkozása nyereségét.


Cikkeink a jelenleg használt leghatékonyabb marketingmódszereket és elveket tárgyalják, és tanítják közérthető egyszerűséggel. Bármi legyen is az, amivel foglalkozik, írásainkban olyan profitnövelő technikákra talál, melyek nem csupán az Ön egyre nagyobb, de egyre stabilabb bevételeinek is alapjai lehetnek. Ön mostantól olyan erőteljes marketing stratégiákat és taktikákat alkalmazhat, melyek minimális költségen, akár kizárólag az idejének és energiájának befektetésével folyamatos extraprofithoz juttathatják, mégpedig rövid időn belül.

Meg vagyok győződve, hogy közvetlen hangvételű cikkeinkben és tanulmányinkban tervei megvalósításához nem csak információt, de inspirációt, bátorítást, és ami talán a legfontosabb, az Ön számára konkrét, lépésről lépésre megvalósítható Marketing MEGOLDÁSOK-at is talál.

Tisztelettel:
Schlingloff Sándor




#1
Tipp - Viszonteladói és Támogatási program DÍJTALANUL:

 +11.000 Ft bevétel
...naponta akár többször is!

 
 
Teremtsen extra bevételt a cégének, vagy állandó, százezres jövedelemforrást saját magának!!!

Legyen a viszonteladónk és kezdje a PROFITNÁL, ott ahol szíve szerint minden vállalkozó kezdené! A NAGY munka a termékfejlesztésben és vállalkozás építésben, a NAGY pénz pedig az értékesítésben van! A NAGY munkát mi már egyszer elvégeztük és így Önnek lehetősége van azonnal az értékesítéssel, azaz a jövedelem teremtéssel kezdeni!

Mindent előkészítettünk és kidolgoztunk, Önnek mindössze regisztrálnia kell és viszonteladónkként - egy már kipróbált és jól működő marketing koncepcióval a kezében, szó szerint páratlan termékválasztékot, kimagasló részesedések mellett értékesítve - azonnal piacra léphet!

Kérem, kattintson ide és olvasson többet arról, hogyan profitálhat GYORSAN és EGYSZERŰEN mindössze azzal, hogy látogatókat küld a weboldalainkra!

Azonnali regisztráció: Kérem kattintson ide!




Internet Marketing Tanulmányok:


Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!
Marketing Tanulmány
Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!

 
Akár a semmiből is felépíthet egy saját online birodalmat, mégpedig az első lépéstől az utolsóig nyereségesen. Önnek néhány héten belül állhat egy jól működő, szinte teljesen automatizált online vállalkozása! Az információ, amit ez a tanulmány a rendelkezésére bocsát, elkíséri Önt az első lépésektől, egészen a milliós nyereségekig.

Az alábbi fejezetek a világ legkifinomultabb és leghatékonyabb marketing stratégiáit tárgyalják, mégpedig egy olyan módon, hogy Ön az olvasottakat, lépésről lépésre, a lehető legkönnyebben meg is valósíthassa. A "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" tanulmány révén Ön ugyanazt a módszertant, szemléletet és eszközrendszert alkalmazhatja, amelyek nekem, egy induló vállalkozás esetében 57.000, 150.000, 326.000, és 1.317.000 Ft-ot hoztak az első négy hónapban. (Online rendelésekről beszélek, elégedett ügyfelekről, akik örömmel rendelnek és hosszútávon is szívesen üzletelnek Önnel.)

Ez az írás leleplezi Ön előtt, hogy mik azok az alapvető módszerek, fő elemek, amikkel Ön az Interneten hatékonyan értékesíthet, illetve egész pontosan megmutatja azokat az apróságokat is, amiken az Ön valódi bevételei állhatnak, vagy akár bukhatnak is.


 
1. A hatékony értékesítési weblapok titka.
Mi az ami működik, és mi az, ami kidobott pénz, avagy az eredményesség nem kell, hogy sokba kerüljön! Összefoglaló>>

- Indulás előtt - Ismeri azt az érzést, amikor van egy nagyszerű vállalkozási Ötlete, de a szíve legmélyén mégsem biztos benne, hogy működni fog? Sokszor ez a bizonytalanság teljesen jogos. Tovább>>

- Egy tipp, amit ha figyelmen kívül hagy megjóslom a kudarcát! - Mindannyian egy folyamatos paradoxonban élünk. Egyszerre lehetünk nagyon közel, és ugyanakkor nagyon messze is, életünk egyik legnagyobb áttöréséhez. Tovább>>

- Hogyan és miért vállalkozunk az Interneten? - Mennyibe fog kerülni? Kivel és hogyan csinálja, hogy ne csak olcsó, de jó is legyen? Önműködő üzlet? A világpiac? Tovább>>

- Profit szemlélet - Ha Ön értékesíteni akar, NEM összpontosíthat arra, hogy eladjon. - E nélkül a hozzáállás nélkül az Ön oldalának legfeljebb akkora eredményei lehetnek, mint egy áruháznak (Ez fajlagosan rendkívül alacsony eredményesség), mert hogy az egyetlen probléma, amit a weboldala e nélkül a szemlélet nélkül meg tud oldani az, hogy ha valaki még nem vette meg az Ön termékét, de szeretné, akkor megveheti. Nincs túl sok ilyen ember. Tovább>>

- Az öt legnagyobb hiba, mely egyben az Ön öt legnagyobb előnye is lehet. Egy hatékony weboldal fő elemei, azaz Ön ezeket kell, hogy átgondolja:

1. Cél és koncepció - egyszerűnek hangzik, de megkeresni, megtalálni, és ragaszkodni hozzá a legnagyobbak kiváltsága.
2. Az üzenet és a szavak - ha nincs mit mondania, nincs mit eladnia.
3. Vizuális megjelenés - ha ezt meg meri csinálni, a legjobbak közé emelkedhet. Tovább>>

  • A szöveg
  • Tipográfia és tördelés:
    • Befogadhatóság
    • Olvashatóság
    • Esztétika - a szöveg szépsége
    • Egyéb
  • Image
  • Grafika
  • Elrendezés - Egy weboldal ellenségévé válhat önmagának! Hogyan viszonyuljon egymáshoz a grafika, a szöveg, a linkek, az interaktív elemek, a képek annak érdekében, hogy erősítsék, és ne gyengítsék egymást. Tovább>>

4. A weboldal megtervezése - nincs semmi, amiért később hálásabb lesz, hogy megcsinálta.
5. Automatizálás - Önnek két választása van: Megfelelő eszközöket használni, vagy megtartani az üzletét nagyon kicsinek.


- Ha nem akar függni senkitől. - legyen kész arra is, hogy szükség esetén mindent saját maga megcsinálhasson. Tovább>>

  • Szoftverek - a legjobb webszerkesztő eszközök és ahogyan (akár ingyen is) beszerezheti azokat.
  • HTML ismeretek - ez NAGYON egyszerű!
  • Szoftverkezelés - az alapelvek.
  • Mintaoldalak, amiket lemásolhat, vagy egy az egyben átvehet. Tovább>>

 

2. Az értékesítési folyamat.
Onnan, hogy nem is tudnak Önről egészen a vásárlásig és vevőkarbantartásig. Összefoglaló>>



3. A piacépítés, avagy kapcsolatok a lehetséges ügyfelek ezreivel.

A látogatottság, még ha ezrek jönnek is, semmi, ha nem vettek semmit és többet vissza sem jönnek. Hogyan lesz az egyszeri látogatóból törzsvevő? Összefoglaló>>



4. A látogatottság növelése.
Stratégiák és taktikák a látogatottság növelésére, avagy az Internet Marketing nagy számok nélkül lehetetlen. Hogyan érheti el, hogy akár egy kereskedelmi weblapon is minimális, adott esetben nulla költség mellett, napi sok száz, akár több ezer látogatója legyen? Összefoglaló>>



5. Automatizálás az első lépésektől.

Az egyetlen lehetőség az optimális eredményességre és arra, hogy Önnek egyszerre pénze és ideje is lehessen. Összefoglaló>>

A "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" -ötkötetes eBook zsenialitása abban van, hogy egy nagy átfogó témát dolgoz fel olyan módon, hogy Ön nem vész el a részletekben. Pont annyit és úgy mond Önnek, hogy azt gyorsan, és nyereségesen meg is tudja valósítani.

Ezzel az információval és támogatással Ön Magyarországon az elsők között lehet, akik az Interneten professzionális módon közelítik meg a vevőiket.
Ezek a megoldások nemzetközi szinten is a csúcstechnológiát képviselik, egyes elemei pedig valóságosan páratlanok. Tovább>>





Az értékesítésiszövegek írásának titkai!Marketing Tanulmány
A hatékony értékesítési üzenetek titka, avagy hogyan többszörözheti meg a bevételeit egyetlen jól megfogalmazott címmel!


Ön SEMMIT sem tehet az üzletéért, ami egyszerűbben, rövidebb idő alatt, alacsonyabb költségen nagyobb profitot hozhatna Önnek!

FIGYELEM: Ez az írás nem csak "jó tanácsot" ad Önnek, hanem a legalapvetőbb mulasztást, azt a megbocsáthatatlan hibát leplezi le, ami 100 vállalkozóból 97-et szó szerint megrabol a pénzétől!

Ha Ön a hirdetéseiben nem használ címet, és nem használ alcímet, és nem használ értékesítési szöveget, olyat, amelynek az első bekezdése értékesítési szempontból megfelelően van megfogalmazva, akkor Ön minden egyes hirdetésével pénzt veszít, mégpedig sokat.

Ez az elsőszámú ok, amiért az Ön értékesítési üzenete (legyen ez az üzenet a weboldalának a szövege, marketing e-mailje, vagy bármilyen nyomtatott reklámja) egyáltalán NEM, vagy csak töredékét hozza annak a pénznek, ami "jogosan" megilletné Önt.

Ön kevesebb, mint egy óra munkával akár 300%-kal megnövelheti a bevételeit, mindössze azzal, hogy az írásos marketing kommunikációjában megfelelő címeket és alcímeket használ. Ez a tanulmány az első lépéstől az utolsóig megmutatja Önnek, hogyan lehet néhány mondatban megfogalmazni olyan, kényszerítően jó értékesítési üzeneteket, amelyek garantáltan megcsörgetik az Ön kasszáit! Tovább>>




Cikkek - Módszertan és szemlélet:

  • ÚJ Hat szempont, ami segít elkerülni a kudarcot - I. Rész
    1. Ne próbáljon mindenkinek eladni. Értékesítsen a vevőinek, azoknak, akik akarják a termékét.
    2. Összpontosítson az előnyökre és a megoldásra, amit nyújt. Értékesítsen megoldásokat és ne egyszerűen termékeket.
    3. Legyen egy egyedi megközelítése, pozicionálja a kínálatát úgy, hogy világosan megkülönböztethető legyen a konkurenciáétól. Adjon válasz a: "Miért ezt vegyem meg?" kérdésre. Tovább>>
  • 13 végzetes hiba,
    ...hogy Önt ugyanezek ne foszthassák meg a jogos eredményeitől!
    A legtöbb weboldal tulajdonos ott hagyja abba a munkát, ahol az valójában elkezdődne. Miután megvan a megfelelő kínálata és felállította a weboldalát, Ön nem elkészült a munkával, hanem csak megvette a beugrót. Az igazi nyereséget hozó munkája csak most KEZDŐDIK. Tovább>>
  • A látogatottság növelés 12 holtbiztos módszere - I. Rész
    Napi 1000 új látogató egy céges weboldalon?! Nem fikció, és még csak nem is naiv remény.
    A kérdés: Megtalálhatja e az Ön weboldalát elegendő számú és minőségű látogató ahhoz, hogy Ön azzal számottevő forgalmat bonyolíthasson?
    A válasz: IGEN, egy megfelelő népszerűsítési munka elvégzése révén, ...de anélkül NEM.
    A látogatottságnövelés alább tárgyalt lehetőségeinek kihasználása nélkül, csak úgy, magától, Ön nagyjából 0-10 látogatóra számíthat hetente. Mire elég ez? SEMMIRE. Tekintse égből jött csodának, ha bármilyen eredménye is született ebből. Tovább>>
  • A látogatottság növelés 12 holtbiztos módszere - II. Rész
    Napi 1000 új látogató egy céges weboldalon?! Nem fikció, és még csak nem is naiv remény.
    Ha egy tőlem kapott tippet néhány óra munkával meg tud valósítani, és az megduplázza a vásárlási arányt a weboldalán, akkor Ön néhány óra munkával megduplázta az online bevételeit. Ha Önnek van napi kétszáz látogatója a weboldalán, és heti egy megrendelése, akkor Ön 1400 látogatóval tud megkötni egy üzletet. Mindeközben a 250/1-es vásárlási arány is lehetséges (nagyon profin felépített és teszteléssel optimalizált oldalakon akár 100/1-es arány is elképzelhető), azaz Ön heti 5-6 üzletet is megköthetne ugyanezzel a látogatottsággal. Tovább>>
  • A látogatottság növelés 12 holtbiztos módszere - III. Rész
    Napi 1000 új látogató egy céges weboldalon?! Nem fikció, és még csak nem is naiv remény.
    Ezrek vannak odakint, akik ha megfelelő információhoz jutnának Önről és a kínálatáról, örömmel vásárolnának. Valódi vevőkről beszélek, valódi online vásárlásokról és valódi átutalásokról. Tovább>>
  • A látogatottság növelés 12 holtbiztos módszere - IV. Rész
    Napi 1000 új látogató egy céges weboldalon?! Nem fikció, és még csak nem is naiv remény.
    FIGYELEM: Egy megfelelő viral ötlettel, amely egy megfelelő motivációt biztosít az ajánlásra, az Ön üzenete akár az egész piacon is végigfuthat néhány hét leforgása alatt. Tudja mit jelent ez? Hogy nulla költségen milliókhoz jut el az Ön híre, ajánlata. Tovább>>
  • Értékesítési weboldalak - Mi az, amitől működik, és mi az, amitől nem. Három létfontosságú tanács, hogy elkerülhesse a zsákutcákat.
    Az a három tipp, amit ebben a cikkben átnézünk, nem csak sokat javíthat a vállalkozása eredményességén, de egy olyan zsákutcától is megmentheti, amiben már sok Internet vállalkozó végleg eltévedt. Ahhoz hogy a weboldala és egyben az egész üzleti koncepciója elkezdjen igazán gyümölcsözővé válni, lehet, hogy semmi egyebet nem kell tennie, mint szakítani néhány konvencióval. Tovább>>
  • Piacépítés felsőfokon - Ennek az egyszerű megoldásnak az alkalmazásával az egyszeri látogatóinak tetemes része az Ön törzsvevőjévé válhat, mégpedig egy életre!
    Ebből a cikkből Ön megismerheti, az Internetes vevőkörépítés leglényegesebb elemeit és módszereit. Olyan megoldásokat és trükköket fogunk átbeszélni, amelyeknek az alkalmazásával Ön nem csak megtöbbszörözheti az online bevételeit, de maradandóvá teheti az Internetes üzletének a népszerűsítésébe fektetett MINDEN munkáját. Tovább>>

  • Internet Marketing szemlélet: 10 tény, amiért az Internet Marketing az egyik legrövidebb út a régen várt eredményeihez.
    Ebben a cikkben lépésről lépésre leleplezem Ön előtt a nyereséges Online vállalkozás alapelveit. Ezek az elvek Önnek nem csupán az Internet üzlet területén adhatnak inspirációt, de a hagyományos vállalkozás szintjén is készpénzt érhetnek! Tovább>>



ÚJ Egy gyakorlati példa - www.egyjoregeny.hu:

  • Hogyan indíthatja be az első online üzletét 3 hét alatt?! - I. Rész
    Egy vállalkozást beindítani vagy egy meglévő üzletet kibővíteni csak a hagyományos üzleti életben nagy feladat. Az Interneten ugyanez mindössze néhány hét intenzív munka. Tovább>>
  • Hogyan indíthatja be az első online üzletét 3 hét alatt?! - II. Rész
    Önnek valószínűleg nem lesz elég egyszer beszélnie a kínálatáról ahhoz, hogy az érdeklődőiben megfelelő kép alakulhasson ki. Az átlagos vevőben legtöbbször csak ismétlésen keresztül, a sokadik impulzus után alakul ki a vásárlási szándék. Tovább>>
  • Hogyan indíthatja be az első online üzletét 3 hét alatt?! - III. Rész
    Ön most kézhez kap egy eszközt, aminek a példáján három létfontosságú célt érhet el: értékesíthet, látogatottságot építhet és hatékonyabban lezárhatja a már előkészített üzleteit. Tovább>>



A hatékony értékesítés titkai:

  • A bizalomépítés 11 legalapvetőbb módja (I.Rész)
    A bizalmatlanság bármilyen üzletet meghiúsíthat, de talán sehol máshol nem jelent nagyobb kihívást, mint az Interneten keresztüli értékesítés esetében. Önnek tudatosan kommunikálnia kell, hogy méltó a bizalomra. Tudatosan olyan üzeneteket kell küldenie, amelyből a vevő megbízhatóságot "olvashat". Ha ezt elmulasztja, azaz egyszerűen csak hallgat, elveszítette a vevő bizalmáért folytatott csatát. Tovább>>
  • A bizalomépítés 11 legalapvetőbb módja (II.Rész)
    "Ha el akarnám adni a portékámat én is ezt mondanám..." Ha csak hallgat az előítélet okozta csendes bizalmatlanság el fogja rabolni a legjobb eladási érveinek is az erejét. Még akkor is, hogy ha ezek az érvek VALÓDI előnyök, amelyek a vevőjének VALÓDI nyereséget jelentenének. Önnek ezzel az előítélettel szemben kell bizalmat nyernie. Hogy hogyan? Erről szól ez a cikk... Tovább>>
  • Mit gondol: Tudják a vevői, hogy miért lenne érdemes vásárolniuk? Ha Ön nem beszél, a legtöbben sose jönnek rá ...túl kevés köztük a gondolatolvasó!
    A legtöbb weboldalon szóra sem méltatják az embert. Legjobb esetben köszönnek, és elmondják, hogy mit lehet venni. Ez nem rossz, de nagyon kevés ahhoz, hogy izgalomba jöjjek és elővegyem a pénztárcámat.
    Önnek ki kell szolgálnia az érdeklődőit! Ha értékesíteni akar elébük kell mennie és segítenie kell nekik... és ehhez egy weboldalon beszélnie, azaz írnia kell! Tovább>>



Inspirációs írások:

  • Marketing MEGOLDÁSOK: Ha Önnek van mit kínálnia,
    az Internet gazdaggá teheti.

    450. 000. 000 információra és megoldásokra éhes ember kutat az Interneten minden percben. Ha Ön tudja a választ legalább egy kérdésükre és van megoldása, akár csak egy problémájukra is, és ezt meg is tudja mutatni nekik, Önt a világháló gazdaggá teheti. Tovább>>
  • Ember nem szalaszthat el nagyobb lehetőséget, mint ezt a mostanit, avagy csak egyszer lesz Internet forradalom.
    Elgondolkozott már azon, hogy milyennek kellene lennie egy ideális vállalkozásnak? Úgy értem, ha Ön azon törné a fejét, hogy vállalkozásba kezdjen vagy, hogy a meglévő üzletét kibővítse, akkor milyen lehetőséget keresne? Hogy nézne ki az az üzlet, amibe MUSZÁJ LENNE BELEVÁGNI? Én most nem csak egy egyszerűen vonzó lehetőségre gondolok, hanem A LEHETŐSÉGRE... Tovább>>



Termékpolitika:

  • Viszonteladói programok: A legegyszerűbb módja annak, hogy Ön komoly pénzt keressen az Interneten.
    Egy viszonteladói program esetében Önnek nem kell mindent magának kitalálnia és létrehoznia. A cég, akinek a termékét ill. szolgáltatását értékesíteni kívánja, már mindent kitalált és létrehozott. Tovább>>
  • Hogyan kereshet pénzt az Interneten?! - I. Rész
    Teremtsen magának százezres extra bevételt a hagyományosan szükséges ráfordítások törtrészéért! Miközben létezik az Internetes jövedelemépítésnek egy az átlagosnál jelentősen gyorsabb és egyszerűbb útja, a legtöbb online vállalkozó a pénzkereset hagyományos, sokszor szükségtelenül idő és pénz igényes módjait követi. Tovább>>
  • ÚJ Hogyan kereshet pénzt az Interneten?! - II. Rész
    12 ok, amiért az affiliate marketing révén könnyen és gyorsan teremthet magának jelenős online bevételeket A valódi nyereségtermelés, a sikeres értékesítés SOHA nem véletlen. Az alábbi lista megmutatja Önnek azokat a kulcslépéseket, amelyen egy hatékony, az Ön számára igazán nyereséges viszonteladói együttműködés áll vagy bukik. Valójában ezek minden online értékesítés kulcsai is egyben. Tovább>>



eMail Marketing:

Sikerült megállapodnom a hazai Internet Marketing egyik igazán kiváló szakemberével, Khauth Györggyel (aki amúgy kedves barátom), hogy az eMail Marketing témájában, nemrég elkészült exkluzív cikksorozatát "Az eredményes Online Marketing" hírlevelünkben is hozzáférhetővé tegyük.

György a MarketingSzoftverek tulajdonosa és fejlesztőjeként egyike a legkompetensebb embereknek ezen a szakterületen. (Az általa létrehozott rendszer egy professzionális, majdhogynem zseniális megoldás bármely online vállalkozás, akár teljes értékesítési folyamatának automatizálására.) Írásai nem csak kiváló olvasmányok, de tiszta lényegre törő információval szolgálnak mindenkinek, aki az Internet Marketing iránt komolyan érdeklődik.





Személyes Konzultáció

Feltétlenül beszéljen velünk, mielőtt elkészítteti az új weblapját, vagy milliós reklám kiadásokba bocsátkozik! Ha nincs ideje áttanulmányozni az írásainkat, vegye igénybe konzultációs szolgáltatásunkat. Néhány óra kötetlen beszélgetés nem csak fölösleges kiadásoktól, és eredménytelen, küszködéssel töltött hónapoktól kímélheti meg, de ajtót nyithat Önnek az Internet Marketing valódi lehetőségeire is. Tovább>>



EOM hírlevél adatmódosítás, és
Személyre szabott Internet Marketing cikksorozat:


Módosítsa a "Hírlevél jelentkezés" és a "Témakör aktualitás" beállításait!

Az Ön, hírlevél jelentkezésénél használt e-mail címe:
 

Amennyiben a számítógépe nincs a világhálóhoz csatlakoztatva a gomb megnyomását követően, hagynia kell számítógépét csatlakozni.

Ha még nem jelentkezett "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg! Jelentkezési lehetőség a lap alján!



Küldje el ezt az oldalt a barátjának, vagy vállalkozó ismerősének! Az üzletük múlhat rajta!
 
Kérem, írja ide az ismerőse e-mail címét:


Kattintson ide, és legyen ez az oldal a kezdőlapja!







Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:

Az Ön keresztneve:

Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!