Ha Önnek van mit kínálnia,
az Internet gazdaggá teheti!

Nincs még egy olyan ágazata a mai gazdaságnak, amellyel kapcsolatban annyi tévhit és félreértés élne az emberek fejében, mint az Internet kereskedelem.

 

"Hogy gondoltam-e arra, hogy kiterjesszem az üzletemet az Internetre?" kérdeznek vissza komoly vállalkozók is, amikor felvetem nekik a témát.

"Nem nagyon értek hozzá." mondják sokszor.
"Bonyolult dolognak tűnik, meg nem is olcsó játék. És ahogy hallottam az online üzletek amúgy is mind veszteségesek."

Hallott már Ön is hasonló véleményt? Persze, tíz esetből kilencszer. Nem is csoda, hogy a legtöbben levonják a következtetést:

"Nem éri meg online üzletet indítani, legalábbis egyelőre nem."

Sokszor az embereknek sejtelmük sincs, hogy egy ilyen következtetés levonásával mekkora hibát követnek el.

Miközben egyfelől igaz, hogy sok online üzlet veszteséges, vagy csak szerény nyereséget termel, másfelől az Internet már ma az egyik legerőteljesebb marketing eszköz azok kezében, akik tudják hogyan bánjanak vele.

Tudta azt, hogy Ön könnyedén kaphat napi 1000 látogatót a weblapjára, úgy hogy átlag 1-2% vásárol is? Ez heti hét nap, naponta 10-20 vevőt jelent és Így havi összesen 300-600 vásárlást. 

Ön beindíthat egy Internet vállalkozást és megfelelően támogatva az üzletét, rövid időn belül (1-3 hónap) jelentős eredményekhez juthat.
Ne higgyen a közvéleménynek, még akkor sem, ha az egy "szakmai" közvélemény.
Kis és középvállalkozások tucatjai milliós nagyságrendű havi többletnyereségre tesznek szert világszerte néhány egyszerű, de megfelelő online technika következetes alkalmazásával.

Önnek és a vállalkozásának fel kell készülnie a gazdaság új színterén való térhódításra, mégpedig MOST. Ön nemhogy ráér a vállalkozását felvinni az Internetre, de ha a konkurensei már fönn vannak, máris elkésett. Üsse csak be valamelyik keresőbe a szakterületének legjellemzőbb kifejezéseit és lássa az eredményt: csak Magyarországon több mint 450.000 szörfölő találhatja meg ugyanazt, amit Ön lát.

A gyors és gazdaságos fejlesztés érdekében Önnek célszerű olyan megoldásokkal dolgoznia, amelyek:

- professzionálisak, de ugyanakkor
- egyszerűek,
- rendkívül költségkímélők, és
- szinte azonnali nyereséget hoznak.

Mielőtt viszont mélyebben belemennénk a "Hogyan?"-ba, előbb...

Lássunk néhány fontos adatot
Ezeknek a tényeknek az ismerete és megértése nélkül egyszerűen nem értékelhetjük helyesen a lehetőségeinket:

  • Évente több mint 200 milliárd USD forgalom bonyolódik az Interneten, úgy hogy a forgalom átlag 100 naponta megduplázódik.
    Ezt le kell, hogy írjam még egyszer: Az Interneten bonyolított kereskedelmi forgalom 100 naponta megduplázódik.
    Hol látott ilyet utoljára? Egyáltalán ismer olyan területet, ahol ilyen növekedéssel lehet számolni? A dotcom cégek válsága alapvetően egy tőzsdei, és nem egy fogyasztói válság. (A válság a piac túlértékeléséből, a sokszor megalapozatlan csodavárás hozzáállásából adódott) Azok a cégek, akik megfelelő, két lábbal a földön álló koncepcióval dolgoznak, töretlen eredményeket tudhatnak magukénak.

  • Az előrejelzések szerint az online forgalom 2002-es év folyamán 1234 milliárd USD-re növekszik és ez alól a tendencia alól Magyarország sem kivétel.

  • Magyarországon a szakértők szerint az idei, az Interneten keresztül bonyolódó forgalom 390 milliárd Forintra lesz tehető.

Miért fontos ez?
Mert tény, hogy zajlik itt valami, amit sokan elsőre talán nem vesznek észre.
Zajlik egy változás.
A gazdaság átalakulóban van, és ezt persze Ön is tudta, a hagyományos kereskedelmi és kommunikációs módszerek felől az elektronikus kereskedelem és információáramlás felé. Az Internet meg fogja változtatni a világunkat.
Ezen a változáson egyfelől sokan meg fognak gazdagodni másfelől pedig még többen lemaradnak, sőt teljesen kikerülnek a versenyből.

 

Egyre kevésbé tartható az az elképzelés, hogy az Internet forradalom majd csak szépen elsöpör a fejünk felett és illedelmesen érintetlenül hagy minket és a vállalkozásunkat.
Akár tetszik akár nem, szembe kell néznünk azzal a ténnyel, hogy többé-kevésbé mi is e két kategória egyikébe fogunk tartozni. A nyertesek, vagy a vesztesek közé.

Kérem, ne értsen félre.
Nem azt tartom vesztesnek, akinek a vállalkozása úgy, ahogy van piacképtelenné válik, mert nem lépett idejében az Internet felé. Nem erre gondolok, habár ilyen üzletekkel is fogunk találkozni, mégpedig nem is kis számban.

Az "Intel", a pentium processzorokat gyártó cég vezetője egy sajtótájékoztatón nyilatkozta például:
"Most még beszélünk arról, hogy vannak internetes és nem internetes cégek. Az a kifejezés viszont, hogy "internetes cég" öt év múlva nem fog létezni. Mert hogy vagy lesz cég és akkor internetes lesz, vagy nem lesz cég!"

Szóval én nem egy ilyen jellegű vesztésről beszélek.
Én sokkal inkább arra a veszteségre gondolok, amit egy soha vissza nem térő piaci lehetőség ki nem használása jelent.
Meg nem keresett Forintok millióiról beszélek.
Ha Ön nem csak abban gondolkozik, hogy valahogy túléljen a vállalkozásával, akkor Önnek a kihagyott lehetőség az igazi veszteség. A legtöbb vállalkozó megtöbbszörözné a jövedelmét, ha valahogy több és hatékonyabb információt tudna eljutatni a potenciális vevőihez. Ha tudná, hogy mit és hogyan kell nekik mondani ahhoz, hogy meglássák azokat a valós előnyöket, amikhez a termékük, vagy szolgáltatásuk birtoklásával hozzájutnának. Az Ö számukra az Internet Marketing A MEGOLDÁS!

Lehet, hogy ez így egy kissé elméletinek tűnik az Ön számára, és azt mondja, hogy: Nem lehetne ezt egy kicsit konkretizálni?

Dehogyis nem. A cikkeink nagyon konkrét, lépésről lépésre megvalósítható marketingtanácsokat tartalmaznak. Egész pontosan meg tudom Önnek mutatni, hogy mit és hogyan kell tennie ahhoz, hogy az online üzlete ne egy feneketlen kút legyen, amibe csak a pénzét dobálja, de amiből kimerni nem nagyon lehet semmit. Ha pedig az egészen elszántak közé tartozik, mint én is, aki nem csak kóstolgatja a lehetőségeit, hanem a lehető leghamarabb, a lehető legnagyobb nyereséggel ki is akarja használni őket, akkor feltétlenül nézze meg a Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre - avagy a semmiből a milliós nyereségekig! című írásunkat. Ha igazán keményvonalas információkra vágyik, ez az Ön cikke! Most viszont menjünk tovább az adatokkal.

  • Az Internet gyorsabban terjed, mint bármely más technikai újdonság eddigi. 300. 000. 000 felhasználó eléréséhez:
    • A Rádiónak 38 évre volt szüksége.
    • A TV-nek 13 évre.
    • A Kábel TV-nek 10 évre
    • Az Internetnek mindössze 4 év kellett háromszázmillió fogyasztó eléréséhez.

  • Az USA-ban a Taylor Nelson Sofres Interactive (www.modus.hu) felmérése szerint az 58%-ra tehető az Internet használók száma, amihez 27%-os vásárlási arány is tartozik. Ez azt jelenti, hogy száz emberből 58 rendszeresen használja az Internetet, és 15 rendszeresen vásárol is.

  • Az Észak-Amerikára, Európára és Ázsiára vetítve az Internet használók száma átlag 25% körül van, a vásárlási arány pedig 10%-nál.

  • Magyarországon jelenleg 10% körül van az Internet használók száma, akiknek körül-belül az 1%-a vásárol. (Persze, hogy csak egy százalék vásárol, amikor nincs kitől venni.)
    Erről az adatról kicsit később még részletesebben fogunk beszélni, mert éles ellentétben áll a következő számokkal:
    • Magyarország egyik látogatottabb lapjának napi átlag 6000 látogatója van, azaz havi 180. 000, melynek a fele visszatérő látogató, összesen pedig több mint 3, 5 millió látogatója volt eddig.
    • Egy másik hasonló lap a megnyitását követő harmadik hónapban napi 4000 látogatóval futott. Azaz a harmadik hónapban 120. 000 látogatója volt.
      Ezt is leírom még egyszer: A megnyitást követő harmadik
      Hónapban 120. 000 azaz egyszázhúszezer látogató.

Ezek a számok nekem egyértelműen egy komoly Internetes életről beszélnek. Érdeklődésről, amit a hazai Online vállalkozások zöme nem tud eredménnyé fordítani.

Megjegyzés:
Tény 1: Az Interneten a szörfözők nagy százaléka valamilyen határozott céllal tölti az idejét (mégpedig nem keveset). A legtöbben konkrétan keresnek valamit. Leginkább információt, megoldásokat és lehetőségeket.
Ez egy rendkívül értékes célpiaccá teszi őket.

Tény 2: Egy olyan látogató, aki abban a reményben jön az Ön oldalára, hogy megoldást talál a problémájára potenciális vásárló lehet, amennyiben Önnek tényleg van megoldása a számára.

Ha ezt a két tényt "összeadja" a fenti számokkal nem kell nagy képzelőerő ahhoz, hogy lássa milyen lehetőség rejlik ebben a rendszerben. Emlékszik még a következtetésre, amit a "közvéleményre" hallgatva vontunk le?

"Nem éri meg online üzletet indítani, legalábbis egyelőre nem."

Ez egyszerűen nem igaz.
Sőt, pont az ellenkezője igaz.
Egy ilyen következtetés jelentős bevételektől foszthatja meg Önt és szó szerint az üzleti jövőjébe kerülhet.

  • Ön pontosan tudja, hogy most zajlik a világ harmadik újrafelosztása.
  • Ön az, aki tisztában van vele, hogy az Internet egyenlő esélyeket teremtett.
  • Elhiszi azt is, hogy Önnek épp akkora esélye van arra, hogy leszeljen magának egy sokmilliós szeletet a tortából, mint a "nagyoknak"?

 

Önnek, fölvinni a vállalkozását az Internetre jóval több, mint egyszerűen a következő logikus lépés. Ez a lépés az Ön üzletének nem csak a jövőjéről, de éppúgy a jelenéről is dönthet.

Az Internet egy aranybánya.
Aranybánya annak, aki tudja, hogy mit kell csinálni.

450. 000. 000 információra és megoldásokra éhes ember kutat az Interneten minden percben. Ha Ön tudja a választ legalább egy kérdésükre és van megoldása, akár csak egy problémájukra is, és ezt meg is tudja mutatni nekik, Önt a világháló gazdaggá teheti.

És ha nem tudja, hogyan fogjon hozzá, had mondjam azt, hogy a munkatársaim és én pontosan tudjuk, hogy Ön miként valósíthatja meg az elképzeléseit, sőt lépésről lépésre segíthetünk is Önnek a gyakorlatba fordítani a tanultakat.

Száz szónak is egy a vége:
Ha Ön még a kizárólag offline tevékenykedő vállalkozók közé tartozik, Önnek fel kell kerülnie az Internetre!
Ha már fenn van, itt az ideje, hogy elkezdjen valódi nyereségért dolgozni.
Ha kész beindítani és fellendíteni az online üzletét és szeretné mindezt a lehető leghatékonyabban, fölösleges kerülőutak nélkül megoldani most egy olyan megoldást tudok Önnek mutatni, ami ennyire gazdaságosan talán soha többé nem áll majd a rendelkezésére. Csak egyszerűen kattintson ide és lehet, hogy az üzleti jövőjének a könyve néhány perc alatt újra íródik.


Tisztelettel:

Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK


Küldje el ezt az oldalt a barátjának, vagy vállalkozó ismerősének! Az üzletük múlhat rajta!
 
Kérem, írja ide az ismerőse e-mail címét:

Az ablak bezárása és visszatérés az előző oldalra!

 
 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!