10 érv amellett,
miért az Online Marketing az egyik
legrövidebb út az Ön régen várt eredményeihez.

Úgy gondolom, hogy nincs olyan vállalkozó, aki ne gondolta volna már a következőt: "Föl kell kerülnöm az Internetre, mégpedig minél hamarabb!"

Talán azzal sem esünk túlzásba, ha azt állítjuk, hogy a fenti mondat egyre nagyobb sürgetéssel, egyre szorongatóbban fogalmazódik meg a legtöbb üzletember fejében.

Ennek ellenére a kis és középvállalkozásoknak kevesebb mint 10%-a rendelkezik weblappal és ezeknek is csak törtrésze résztvevője valóban az online gazdaságnak. Vajon miért?

Három fő okát találtuk annak, hogy vállalkozók és szakemberek haboznak saját honlapot nyitni, és ezzel megtenni az első lépést egy számottevő web jelenlét felé:

  • Egy weboldal felállítása sokszor túl költségesnek látszik. Mindeközben egy értékesítési szempontból hatékony weboldal (azaz olyan, amelyik pénzt, sok pénzt hoz) lehet NAGYON egyszerű, egy majdhogynem sértően egyszerű, és ezen keresztül a szó szoros értelmében olcsó. Nem hiszem, hogy lehet olcsóbban vállalkozni, mint az Interneten. (Nyílván nem az olcsóság a fő szempont egy vállalkozás megválasztásánál. Ha profitot akarunk realizálni, akkor az esetek 98%-ában először költenünk kell. Ugyanakkor tudok Önnek olyan megoldásokat is mutatni, amik, annak ellenére, hogy világszínvonalú megoldásokat alkalmaznak majdhogynem a maradék 2%-ba tartoznak.)
  • Mivel egy új területről van szó, nem mindig látszik egyértelműen a befektetés jelentősége és még kevésbé a megtérülése. Pedig nincs az Internet Marketingnél kiszámíthatóbb és kalkulálhatóbb értékesítési módszer. Az ok, amiért valaki csak a szürke ködöt látja maga előtt nem más, mint egyszerű, könnyen orvosolható információ hiány.
  • Túl bonyolultnak tűnik az egész folyamat, azaz másképp mondva: Hogy a bánatba lesz ebből bevétel?! Na ez az, amiről részben ez a cikk is szól.

"Az Internet holnapra, annyira alapvetővé válik, mint ma a gépkocsi."
                         Bill Gates
Találtunk három további okot, mely eredményeként még a weblappal rendelkezők többsége sem élvezi az előnyeit az online gazdaságnak, sőt valójában részt sem vesz benne:

Információ hiány I. A legtöbben, nem tudják, hogy önmagában azzal, hogy megnyitottak egy honlapot még nem feltétlenül kapcsolódtak be az Interneten véráramába. Valójában egy honlap önmagában csak az első lépés. Szükség van mindarra, amit ez a varázslatos kifejezés magában rejt: "Internet Marketing"

Információ hiány II. Nem tudják, hogy honnan szerezhetnék be a megfelelő információkat, honnan, kitől tanulhatnának az Internet Marketingről úgy, hogy abból lehetőleg gyorsan profitálni is tudjanak. Nem tudják, hogy kihez forduljanak, illetve akihez fordulnak, nem feltétlenül rendelkezik a megfelelő tudással az Internet Marketing területén. (Higgye el nekem, tíz webdesignerből kilencnek fogalma sincsen Internet Marketingről. Nagyszerű szakemberek a maguk területén, de legtöbbször a saját ügyfeleiket is offline szerzik, mert egyszerűen NEM TUDJÁK hogyan lehetne ilyet a weboldalukkal megbízhatóan csinálni. Legtöbbször meglepődnek egy Interneten keresztül érkezett megrendelésen.)

Információ hiány III. Miután valaki megtalálta a megfelelő szakirodalmat gyakorlati útmutatások helyett csak egy rakás elmélet gyűjteményt találnak, amit egyáltalán nem tűnik annyira egyszerűnek a gyakorlatba is fordítani. Miután megtalálták a megfelelő szakembert, mert hogy vannak ilyenek, mégpedig pokolian jó szakemberek, nem tudják, hogy honnan keríthetnék elő azt a pénzt, amibe kerül, hogy akár csak egyetlen tanácsot is kapjanak tőle.

Mi is egyáltalán az Internet Marketing?

Def.: Internet Marketing
Kommunikációs módszereknek, eszközöknek és elveknek a következetes használata, melyek révén egy weboldal:
- látogatottságot kap
- látogatottságot értékesítéssé képes transzformálni
- törzsvevőkört épít.

Az Internet Marketing az a csodálatos jelenség, ami révén megalapozott vállalkozások a weboldalaikkal milliókat termelhetnek egyik hónapról a másikra, vagy ha már tekintélyes forgalommal bírnak, akár egyik napról a másikra is. (Ne feledje, nem csak arról beszélünk, hogy miként növelhetjük egy oldal látogatottságát, de arról is, miként fordítható egy bizonyos látogatottság nyereséggé.)

Éppen ezért a hatásos Marketing tanácsok egyáltalán nem olcsóak. Nem bizony.
Csak a példa kedvéért néhány ár:

J. Abraham:

  • 7.000 USD/Kétnapos szeminárium
  • 3.000 USD/1óra személyes konzultáció

    Csak a rend kedvéért ez 2,1 millió Forint egy hétvégéért és 900.000 forint egy óráért.

Gery Halbert:

  • 15.000 USD/Kétnapos szeminárium

    Ami egész pontosan 4,5 millió forint egyetlen hétvégéért.

Hát ennyit a helyzetelemzésről.

Mindannyian tisztában vagyunk vele, hogy figyelmen kívül hagyni az Internetet egyenlő azzal, hogy kizárjuk magunkat a holnap gazdasági életéből. Amit viszont csak kevesebben tudnak az, hogy a saját online vállalkozásuk beindításának halogatása jelentős, azonnali többletnyereségtől is megfosztja őket. Amit pedig még kevesebben tudnak, hogy az online vállalkozás egyáltalán nem olyan ördöngös dolog és, hogy nem is feltétlenül kell egy vagyonba kerülnie.

Az online vállalkozás csak a megfelelő információk híján eshet könnyen egy téves megítélés alá, miszerint:

-Túl drága
-Nem lehet látni a valódi értelmét.
-Túl bonyolult
-Internet Marketing?
-Nincs kitől tanulni
-Megfizethetetlen

Mit szólna Ön ahhoz, ha azt állítanám, hogy mindezekre a kérdésekre olyan megoldásom van ami:

- Ezer és egy százalékosan elérhető az Ön számára.
- Teljes egészében integrálja Önt és a vállalkozását az online gazdaságba.
- Rövid időn belül többletnyereséghez juttatja Önt.

Mit szólna Ön ahhoz, ha azt állítanám, hogy Ön néhány percen belül úton lehet afelé, hogy a jövő gazdaságának egy jelentős résztvevője, akár meghatározó szereplője legyen?

 

Mit szólna ahhoz, ha Ön, most rögtön elkezdhetné felfedezni és lehet, hogy még csak gondolatban, de ki is aknázni mindazokat a lehetőségeket, amiket az Internet-forradalom tágra nyit Ön előtt?

Lenne kedve végiggondolni velem, hogy milyen nyereséget és hogyan hozhat Önnek rövid és középtávon egy saját Online vállalkozás beindítása?

Velem jön egy képzeletbeli utazásra?

A következő oldalakon lépésről lépésre leleplezem Ön előtt a nyereséges Online vállalkozás alapelveit. Ezek az elvek nem csupán az Internet üzlet területén adhatnak inspirációt, de a hagyományos vállalkozás szintjén is készpénzt érhetnek Önnek!

Hogyan is nézhetne ki tehát, ha Ön kiterjesztené a vállalkozását az Internetre, ha beindítana egy Online üzletet?

Hogyan is nézhetne ki tehát, ha Ön kiterjesztené a vállalkozását az Internetre, ha beindítana egy Online üzletet?


Lássuk a tényeket és teendőket lépésről lépésre:

0.Tény
Naponta 450.000.000 potenciális vásárló, kutat az Interneten (Az internethasználók száma olyan gyorsan növekszik, hogy az itt olvasott adat a publikálását követő hetekben már elavult.) információk és megoldások után. Olyan információk és olyan megoldások után, amiknek egy részét megkaphatják Öntől is.

Nem vagyok benne biztos, hogy meghallotta, amit az előbb olvasott. Elolvasná még egyszer? Kérem, olvassa el a fenti bekezdést még egyszer és gondolkozzon el rajta egy pillanatig.

Az emberek 99%-ban NEM azért szörfölnek a világhálón, hogy végre odaadhassák valakinek a pénzüket, hogy végre megvehessék az Ön termékét. NEM.
Egyszerűen nem.
Nem érdekli Őket az Ön terméke, de valami más viszont nagyon is. Ha Ön értékesíteni akar NEM hagyhatja ezt figyelmen kívül! A legtöbb vállalkozó annyira szerelmes az üzletébe, termékébe, szolgáltatásába, hogy közben megfeledkezik az emberről, akit a szolgáltatása, vagy terméke ki kellene, hogy szolgáljon. Önnek azt kell adnia, amit a vevői kapni akarnak!

FIGYELMEZTETÉS:
Ahhoz, hogy Ön azt adhassa a vevőinek, amit kapni akarnak, Önnek nem kell terméket, vagy szolgáltatást váltania. Elég, ha újra átgondolja az értékesítési szemléletét!

Az Interneten az emberek nem bambulnak, hanem mindig valamit keresnek, valamit mindig akarnak.
Azzal kapcsolatban pedig, amit akarnak 100%-ban nyitottak, elfogadóak. Önnek azt kell adnia, amit kapni akarnak!
Tudta azt, hogy az emberek nem azt veszik meg, amire szükségük lenne, nem azt, amit meg kellene venniük, hanem csakis azt, amit meg akarnak venni?
Ha Ön képes megadni nekik azt, amit akarnak, akkor Önnek jó esélye van rá, hogy meggazdagszik.
Egy jó kérdés persze az, hogy mit akarnak az emberek? Most csak két szóban arról, hogy mit is akar az a 450.000.000 szörfölő:

Információt akarnak és megoldásokat. Önnek így kell prezentálnia a kinálatát! Mint információt és mint megoldást! Ez az Internet Marketing Szemlélet alapja.



1.Tény
Ön rendelkezik olyan információval, amit sok ezer ember akar, és Önnek van olyan megoldása, ami valódi segítség sok ezer ember számára.
Ezek tények.

- Az Ön szaktudása, hobbyja, üzleti és élettapasztalata, olyan információ, ami valódi értéket képvisel, és látogatók ezreit vonzhatja az oldalára.
Természetesen ennek a ténynek a felismerése csak az első lépés. Önnek képesnek kell lennie tőkét kovácsolni belőle. Részletesen fogunk arról is beszélni, hogy ezt miként teheti meg.

- Az Ön terméke illetve a szolgáltatás, amit vállalkozása nyújt, pedig nem más, mint a megoldás számos ember problémájára. Ha Ön kutyanyakörvet értékesít, akkor Ön a megoldás mindazoknak, akik most kutyanyakörvet akarnak venni, illetve akiknek szükségük lenne rá, de ezt a szükséget, még nem fedezték fel. (Ez a felfedezés lehet, hogy az Ön weboldalának az olvasása során fog megtörténni.)

Ha az Ön terméke vagy szolgáltatása nem oldja meg hatékonyan senkinek semmilyen problémáját, akkor keressen másik terméket, vagy szolgáltatást, vagy esetleg gondolja át a saját hozzáállását a vevőivel, illetve a piacával kapcsolatban (lehet, hogy az Ön termékében, szolgáltatásában ott van a megoldás a vevői számára, csak Ön eddig nem nézett rá ilyen szempontból).

Tipp: Ha még nincs terméke, előbb nézzen körül, hogy az emberek mit akarnak, hogy milyen problémájuk van és azután találja meg a megoldást a problémájukra. Ezzel egy valódi szolgálatot tesz és az emberek örömmel fognak vásárolni Öntől.




2.Tény
Ön az információt, amivel bír és a megoldásokat, amiket nyújthat termékké kovácsolhatja.

- Ön a meglévő ismereteinek a felhasználásával, esetleg némi utána olvasással könnyedén összeállíthat egy olyan információs terméket, ami nagy nagy segítség lehet a potenciális vevőinek. Ez lehet egy néhány oldalas menü, pontokba szedett jó tanácsok, egy részletesebb áttekintése az adott területnek, témakörnek, vagy akár egy kisebb könyv is.

Ne feledje az Interneten nagyon egyszerű embereket információhoz juttatni. Nincsenek nyomdai, szállítási, kiadói és egyéb költségek.

- Ha Ön terméket értékesít, építsen a termék köré, ill. mellé egy ahhoz kapcsolódó információs terméket, amely megkönnyíti a termék használatát, megnöveli az értékét, a profitot, amit hozhat a használójának... stb.

- Ha Ön szolgáltatást értékesít, készítsen szolgáltatásából egy információs terméket.

Kérem, ne értsen félre. Önnek nem egy doktorit kell írnia. Ön nem tudományos szinten mozog, hacsak nem tudományos terméket értékesít. Ön egyszerűen azzal a többlettudásával és tapasztalatával segíti a lehetséges vásárlóit, amivel amúgy is rendelkezik.

Például:
Mondjuk azt, hogy Önnek állatkereskedése van.
Mit gondol ki az, aki többet tud arról a területről, ahol Ön tevékenykedik, az állatokról, a kölönféle tápokról, a kiegészítőkről stb. Ön vagy a vevői?
Nyílván Ön.
Mit gondol mindenkit érdekelni fog, hogy mi a különbség a különféle kutya nyakörvek között, hogy hogyan kell egy kutyát gondozni, hogy hol lehet kiképeztetni, hogy miként lehet olcsóbban tartani?
Nem, persze, hogy nem?
Viszont ki az, akit érdekelhet?
Azt akinek kutyája van, esetleg azt, aki most vett először kutyát és kissé aggódik, hogy mindent jól csinál e, vagy azt, aki már sokat tud a kutyákról, de akinek olyan nagy kutyája van hogy félig kieszi a vagyonából.
Őket nagyon is érdekelni fogja az Ön anyaga, amennyiben az jól van megírva (olvashatóan), értékes és naprakész információkat tartalmaz.

És végül a bónusz kérdés:
Vajon kik az Ön potenciális célpiaca, amennyiben kutyakellékeket árul, illetve állatkereskedése van?
Hát persze, hogy ugyanazok az emberek, akiket az információs terméke érdekel. Ők azok, akikhez beszélni akar. Ők azok, akik előtt Önnek tekintélyt kell építenie. Ők azok, akik meg kell, hogy bízzanak Önben annyira, hogy odafigyeljenek az ajánlataira sőt annyira, hogy Interneten keresztül meg is rendeljék Öntől az adott terméket vagy szolgáltatást.

Az Ön által Összeállított Információs termék mindezt megteszi önnek:

  • Tekintélyt épít Önnek a vevői előtt, hisz Ön az a szakember, aki a weboldalával olyan jól megadta a választ az Ő kérdéseikre.
  • Bizalmat épít, hisz Ön azon keresztül áttetszővé válhat, adhat információt az üzletéről a fizetési, szállítási folyamatról, a garanciákról és így tovább. Az átadott információkkal meggyőzheti az olvasóját arról, hogy Ön igenis bizalomra méltó.
  • Lehetőséget ad Önnek ara, hogy folyamatosan tartsa a kapcsolatot a vevőivel és így kivárja az időt, amikor felmerül az igény a kínálatára.

Ha úgy érzi, hogy képtelen lenne bármilyen információs terméket összeállítani, ha nem tud két értelmes sort leírni, elvégeztetheti ezt a munkát másokkal is. Hogy hogyan? A Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre - avagy a semmiből a milliós nyereségekig! című tanulmányban részletesen tárgyalom többek között ezt a kérdést is. Ha szeretne keményvonalas Internet Marketing módszerek birtokába jutni, feltétlenül nézze meg ezt az írásunkat.
 
- Ha Önnek eleve információs terméke van, nincs mit csinálnia, már csak értékesítenie kell.

Az "információs termék"-jelenségről "Az eredményes Online Marketing!" című, havi hírlevelünkben még sokat fogunk írni.

Ne feledje: Az Internet az Információs szupersztráda. Az online emberek 99% információt akar és semmi mást.



3.Tény
Ön tárhelyet bérelhet egy szerveren, ahol egy saját webcím alatt honlapot nyithat. Ez innentől elkezd pénzbe kerülni. (Az itt felsorolt árak aktualitása nem szavatolt, és mindössze iránymutatást adnak.)

Az átlag tárhely árak Magyarországon 350 Ft és 1.000 Ft között vannak MB-onként havonta. Ez azt jelenti, hogy amennyiben Önnek szüksége van legalább 5 MB tárterületre ez havi 1.750-5.000 Forintjába kerül.

Plusz Önnek fizetnie kell a webcímért is egy összegben 6.000 és 15.000 Ft közötti összeget plusz havi díjakat 1.000 és 1.500 Ft között másodlagos domain névért (www.szolgáltató.hu/sajátnév). 1.000 és 3.500 Ft között elsődleges domain névért (www.sajátnév.hu) Ön választhat nemzetközi domain nevet is, aminek a kiterjesztései alapvetően .com / .net / .org lehetnek. Ezeknél 70 és 120 USD közötti egyszeri költséget és évi 35 USD fenntartási díjat kell fizetnie.

Akárhogy is nézzük az Ön tárhely bérlési és webcím költségei körülbelül 33.000-67.000 ezer Ft és 72.000-106.000 ezer Ft között lesznek attól függően, hogy elsődleges vagy másodlagos DNS-t és az olcsóbb vagy költségesebb megoldást választja a tárhely bérlésre.

Persze azt kell, hogy mondjam, hogy ezek a kiadások nevetségesek azokhoz a költségekhez képest, amikbe bármilyen hagyományos vállalkozás fenntartása kerül.

Mennyibe kerülne Önnek egy olyan offline üzlet éves bérleti díja, ami akár csak a lehetőségét hordozhatná annak, amit egy online vállalkozás jelent?
Havi 100.000 Forintba?
Havi 300.000-be?
Havi fél millióba?

Ha Ön egy nyereséges vállalkozásban gondolkozik, akkor ezen a szinten, a webszolgáltató kiválasztásának a szintjén nem is annyira az ár a kulcskérdés, hanem a szolgáltatáscsomag minősége és összeállítása. Ez az utóbbi megkeserítheti az Ön életét, sőt a teljes kudarcának is oka lehet. Semmiképpen sem javaslom, hogy ingyenes megoldásokhoz folyamodjon, ahol már a webcímből is látszik, hogy nem egy vállalkozóval, hanem legjobb esetben is egy "próbálkozóval" van dolgunk. Az ilyenkor a weboldalán kéretlenül megjelenő hirdetések sem keltik a profizmus látszatát.



4.Tény
Ön elkészíti, illetve elkészítteti a honlapját. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy egy vagyont költ rá.

A legtöbb online vállalkozó két szélsőség között tántorog. Az egyik az, amikor az unokaöccsével készítteti el a weblapját, aki két sörért, meg néhány jó szóért megcsinálja. Lelkesen, minden "kreativitását" latba vetve, forgó, mocorgó kis képecskékkel, sok, sok szép színnel meg mindenféle egyéb jóval, ami csak feltehető egy weboldalra.
És az eredmény?
Siralmas, ami a hatékonyságát ill. kereskedelmi hasznát illeti.

Ez tehát az egyik szélsőség, és habár tönkreteszi az üzletét, legalább nem került semmibe, nem úgy, mint a másik szélsőséges eset.

Ez tudniillik az, amikor megbízunk egy profi stúdiót és egy neves webtervezőt és szinte művészi színvonalon elkészített gyöngyszemet kapunk sokszázezres vagy akár milliós áron.

Ezek az oldalak általában tényleg gyönyörűek, de...
...és sajnos ezen a szinten is hozzá kell tennem a "de"-t...
...könnyen meglehet, hogy ez az oldal sem képes a látogatókból vevőket generálni. Nem, mert adott esetben egyáltalában nem marketing szemlélettel készült, vagy igen, de a koncepció egyszerűen gyenge.

A végeredmény ugyanúgy lehet siralmas, mint az első esetben, a különbség csak néhányszázezer Ön által elköltött forintban mutatkozik.

Ha szeretne erről a témáról többet tudni, kérem feltétlenül tanulmányozza át gondosan az imént már említett írásunkat. A Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre - avagy a semmiből a milliós nyereségekig! című tanulmány a jelenleg legszínvonalasabb Internet Marketing írásunkhoz biztosít Önnek hozzáférést. Többek között, lépésről lépésre elmagyarázom, hogyan lehet egy weboldalt úgy elkészíteni, vagy elkészíttetni, hogy az a világ leghatékonyabb online értékesítési rendszerivel is vetekedhessen, akár a tervezett költség töredékéért. Az egyik fejezet címe például: "Miért nem ér egy milliós weboldal, adott esetben egy fabatkát sem, és hozhat az Ön "egyszerű" oldala milliókat?" Higgye el, ha Ön mostanában készül felállítatni egy honlapot, garantáltan nem szeretne anélkül nekivágni, hogy ezt el ne olvasta volna.



5.Tény:
Ön kidolgozhat vagy kidolgoztathat egy stratégiát arra, hogy látogatókat vonzzon az oldalára. Ez többnyire egy vagyonba, vagy az égadta világon semmibe sem kerül.

Ön, vagy a szolgáltató, akit megbíz alapvetően az alábbi marketing eszközökkel fog operálni:

-kereső programok
-e-mail marketing
-fórumok, hírújságok, levelezőlisták
-saját hírújság
-saját fórum
-link marketing
-banner marketing
-viszonteladói program
-viral marketing
-eBook
-Információs portál
-szoftver marketing
-szolgáltatás marketing
-offline hirdetés

Az egyik szép ezekben az, hogy egy jó részük a konkrét költségvonzatukat tekintve tényleg semmibe sem kerül Önnek. Amiért egy vagyont fizethet, az a szaktudás, a válasz a "Mit?" és "Hogyan?"-ra, vagy ha mindezeket nem is maga akarja megcsinálni, akkor maga a kivitelezés kerülhet jelentős összegbe.
A másik szép pedig az, hogy ezek az eszközök, a megfelelő módszereket használva nagyon is jól működnek.

Ha mindezekről részletesebben kíván tanulni, mindenképpen jelentkezzen a "Az eredményes Online Marketing!" havi hírlevelünkre ill. nézze meg az eddig megjelent cikkeinket az oldalunkon.

Ha esetleg még nem jelentkezett volna, kérem, kattintson ide, és jelentkezzen most!

Amit viszont még mindenképpen meg kell, hogy említsek Önnek az egy rendkívüli ajánlat a már említett POM eBook kapcsán, aminek a keretében többszázezer forint konkrét vásárlóértékkel, de amúgy, az Ön online sikerének tekintetében szinte megfizethetetlen információhoz és eszközhöz juthat, rendkívül kedvező feltételek mellett. Kérem, amennyiben bármilyen szinten is, de komolyan gondolkozik egy online vállalkozás beindításán, vagy a meglévő internetes üzletének a felfuttatásán mindenképpen tanulmányozza át figyelmesen a POM eBook ajánlatát. Az ajánlat megtekintéséhez, kérem, kattintson ide!



6.Tény

Ön folyamatosan tesztelheti, illetve teszteltetheti a módszereit és így mindig az aktuálisan leghatékonyabb képlettel folytathatja.

Tudta azt, hogy a legzseniálisabb ötlet sem ér fabatkát sem, ha nem működik. Azt, hogy mi működik és mi nem, pedig csak és kizárólag teszteléssel derítheti ki.
Pl: Ha már beleolvasott a "A hatékony értékesítési üzenetek titka, avagy hogyan többszörözheti meg a bevételeit egyetlen jól megfogalmazott címmel!" cikkünkbe, már tudja, hogy egy jó cím élet és halál fölött dönthet. Na most, ha van két jól hangzó címe, hogyan fogja kideríteni, hogy melyik vonz több látogatót?
Nem tudja eldönteni.
Kivéve, ha tesztel.

Ugyanaz a termék, ugyanaz a szolgáltatás, ugyanaz az értékesítési szöveg, csak a cím változik és az egyik címmel az egész egy totális csőd, a másik címmel pedig egy havi 900.000 Ft-os üzlet.

Teszteljen!

Ha szeretne több információt és segítséget kapni a tesztelési munkájához, nézze meg a Szoftver megoldások oldalunkat is!



7.Tény
Ön egyre hatékonyan kommunikálhatja hogy: "Nekem van megoldásom a problémádra, nálam van az információ, amit keresel!" Látogatók százai, ezrei jönnek az Ön weblapjára.

Tudja, hogy mit szúrnak el a legtöbben?
Nem?
Elárulom.
Nem mondják el a vevőnek, hogy az máris megtalálta a megoldást a problémájára. Honnan a fenéből tudná a szerencsétlen vevő, hogy érdemes megvenni az Ön termékét, ha senki sem mondja el neki? Tudja, csak a legkevesebb vevő bír látnoki képességekkel, a többiek pont azért szörfölnek a weben, hogy információhoz jussanak, hogy valaki megoldást adjon nekik.
Ehhez viszont beszélni kell.
Ha Ön ezt elmulasztja, egyszerűen lehetetlenné teszi a vásárlást, még akkor is, ha a vevő egyébként boldog lett volna az Ön termékével.

Amennyiben kíváncsi arra, hogy miként fogalmazhat meg néhány mondatban kényszerítően jó értékesítési üzeneteket, kérem, ha eddig még nem tette volna, most feltétlenül nézze meg a következő cikkünket: A hatékony értékesítési üzenetek titka, avagy hogyan többszörözheti meg a bevételeit egyetlen jól megfogalmazott címmel!



8.Tény
Ön megmutathatja az előnyöket, a nyereséget, amihez a látogatói hozzájuthatnak, amennyiben megvásárolják az Ön megoldását. Az Ön kommunikációja olyan hatékonnyá válhat, hogy a potenciális vevőnek szinte semmi más lehetősége nem marad, mint az, hogy vásároljon. Ehhez...

  • Önnek egyrészt el kell távolítania az útból minden akadályt ami a vásárlást gátolhatná.
  • Másrészt Önnek értéket kell építenie. Akkora értéket, ami messze, messze meghaladja azt az árat, amit a vevőnek aztán valóságosan ki kell fizetnie, hogy hozzáférhessen ahhoz a nyereséghez, amit az Ön termékének a birtoklása jelent.

Az emberek előnyöket vásárolnak, nyereséget, ami lehet jobb közérzet, könnyebb élet, anyagi előny... bármi, amit Ők akarnak és értékesnek tartanak. Mutassa meg nekik, hogy Öntől valódi értéket kapnak.



9.Tény

Ön automatizálhatja az egész eladási folyamatot a hirdetéstől egészen a megrendelt termék ill. szolgáltatás kiszállításáig és így napi mindössze néhány óra munkával futathatja az üzletét és pihenhet, vagy elkezdhet egy második online üzletet.

Ez megér egy teljes misét, úgyhogy amennyiben érdekli, hogyan szabadíthatja fel az idejét néhány hónapon belül látogasson el ide: Automatizálás, avagy egy év múlva nyugdíjban!

100 online üzletből 96 veszteséges.
4 minden százból milliókat termel
egyik napról a másikra.

A különbség a 96 és a 4 között egyetlen mondat:
A 4 tudja, hogy mit kell csinálni.

Záró megjegyzés: Most a POM eBook révén a rendelkezésére tudok bocsátani egy olyan, öt fejezetes anyagot, amely mindent megmutat Önnek, ami az online sikeréhez szükséges.
Ennek az öt fejezetből álló írásnak a zsenialitása abban van, hogy egy nagy átfogó témát dolgoz fel olyan módon, hogy Ön nem vész el a részletekben. A könyv pont annyit és úgy mond Önnek, hogy azt gyorsan, és nyereségesen meg is tudja valósítani. (A gyorsaság itt azért fontos, mert egy Magyarországon szenzációs újdonságról beszélünk, ahol Önnek az elsők között lenni létkérdés lehet!) Ön az eBook révén mélyen érteni fogja az alapelveket, és tudni fogja azt is, hogy pontosan mit kell tennie lépésről lépésre ahhoz, hogy sikerre vigye az üzletét.

Gondolt már arra, hogy a nagy elképzelések egészen addig egyetlen forintot sem hoznak, amíg meg nem valósítják azokat. Önnek is a megvalósítás, a sikeres kivitelezés a célja, a profit, amit mindez létrehoz Önnek.
Ezt szem előtt tartva fejlesztettem ki a -Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!- eBook teljes koncepcióját. Azt kel, hogy mondja, egy ideális megoldást sikerült létrehoznom Önnek.

Sőt, minden túlzás nélkül állíthatom, hogy az eBook, a különféle további lehetőségek és a szoftvermegoldások révén Ön egy olyan támogatási rendszerhez kap hozzáférést, amilyet sehol másol nem kaphat meg ilyen feltételekkel, ilyen színvonalon.

Ha minderről részletesebb információt szeretne kapni kérem, kattintson ide!

Tisztelettel:
Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK



Küldje el ezt az oldalt a barátjának, vagy vállalkozó ismerősének! Az üzletük múlhat rajta!
 
Kérem, írja ide az ismerőse e-mail címét:


Az ablak bezárása és visszatérés az előző oldalra!

 
 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!