E nélkül az információ nélkül Ön elveszítheti a lehetséges bevételeinek közel 80%-át.

Ennek az egyszerű megoldásnak az alkalmazásával az egyszeri látogatóinak tetemes része az Ön törzsvevőjévé válhat, mégpedig egy életre!

A most következő cikkben bemutatom Önnek, az Internetes vevőkörépítés leglényegesebb elemeit és módszereit. Olyan megoldásokat és trükköket fogunk átbeszélni, amelyeknek az alkalmazásával Ön nem csak megtöbbszörözheti az online bevételeit, de maradandóvá teheti az Internetes üzletének a népszerűsítésébe fektetett MINDEN munkáját.

Bemutatok Önnek, a marketing folyamatainak az automatizálására, egy olyan megoldást, amely nem csupán az idejét és energiáját szabadítja fel, de olyan bevételekhez juttatja, amelyek amúgy szinte LEHETETLENEK lennének.

Hiszem, hogy az online vállalkozók többsége végzetesen alulértékeli eMail Marketing jelentőségét és lehetőségeit.

Az eMail marketing a piacépítés egyik legerőteljesebb, legegyszerűbb és leginkább költségkímélő módja.

Mire gondolok?

  • Arra gondolok, hogy mekkora forgalmat bonyolíthatna akkor, ha újra meg újra felvehetné a kapcsolatot az olyan potenciális ügyfeleivel, akik egyszer már érdeklődtek az Ön kínálata iránt, de időközben megfeledkeztek Önről.
  • Arra gondolok, hogy mit jelenthetne Önnek, ha egy éven belül a saját vállalkozási területén el- és közismert szaktekintélynek számíthatna.
  • Arra a szinte igazságtalanul nagy előnyre gondolok, amit egy teljesen automatizált vevőszolgálat jelent, amikor az ügyfele igényel valamilyen információt, és mire a levelezőprogramja befejezi az üzenet elküldését, máris ott a válasz a postafiókjában. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen rendszer alkalmazása igen professzionális megjelenést adna az Ön vállalkozásának.
  • Arra a nyereségre gondolok, amit az a tény jelent, hogy Ön névre szóló, személyre szabott üzeneteket, ajánlatokat küldhet egy akár sokezer fős olvasótábornak, egyetlen gomb megnyomásával.
  • Arra, hogy mennyi időt és energiát takarítana meg Önnek, ha automatikusan felvehetne és törölhetne embereket a listájáról.
  • Arra az előnyre gondolok, amit az jelent, ha az Ön által összeállított információt fokozatosan, például fejezetenként küldhetné el az érdeklődőjének, és így ahelyett, hogy egyetlen impulzust adhatna neki, napokon keresztül újra meg újra emlékeztethetné leendő ügyfelét a vállalkozására és a szolgáltatásra, amit nyújt. Ön mondjuk 3-7 nap alatt, naponta küldhetne egy újabb fejezetet a feliratkozóinak, mégpedig teljesen automatikusan.
  • Arról a hihetetlen előnyről beszélek, amit Önnek egy saját hírlevél rendszer felállítása jelenthet.

Azt kell, hogy mondjam, hogy amennyiben Ön nem vagy csak részben alkalmazza az ebben a cikkben tárgyalt megoldásokat, Ön napról napra pénzt veszít. Ami pedig még ennél is fontosabb, hogy valószínűleg csak törtrészét használja ki az Internetes piacépítés lehetőségeinek.

Lássuk konkrétan
a két legjelentősebb piacépítő eszközt:

   1. Saját Hírlevél működtetése.
   2. A potenciális vevők számára értékes információ, kérésre való elküldése.


Saját Hírlevél működtetése,
avagy a legjobb módja annak, hogy megtöbbszörözze az üzlete forgalmát, és az egyszeri látogatóiból törzsvevőket nyerjen.

Kezdjük három ténnyel:

1. Ha a weboldalára érkező lehetséges ügyfele nem vásárol Öntől azonnal, valószínűleg megfeledkezik Önről, és soha többet nem látja. Ez azért is szomorú, mert lehetséges ügyfelekről beszélünk, olyan emberekről, akiket érdekel az Ön kínálata, akik a későbbiekben, ha valaki emlékezteti őket, valóban vásárolnának.

2. Tudta azt, hogy az Internetem keresztüli vásárlásnak az egyik legfőbb akadálya a bizalom hiánya! Sok embernek tetszik, amiről Ön beszél, de azt mondja magában, hogy: "Majd még utána nézek ennek! Majd meglátom."

Őket is érdekli az Ön ajánlata, de még bizalmatlanok, és ezt meg is lehet érteni. Mit gondol, mit tehetne annak érdekében, hogy ez megváltozzon?

3. Az emberek többsége egyetlen céllal tölti az idejét az Interneten, mégpedig azzal, hogy információhoz jusson. Számára lehetőleg értékes, megoldásszintű információhoz. Aki ezt meg tudja adni neki, az nyer.

Egy saját hírlevél rendszer felállítása hihetetlen jó megoldás mindhárom kérdésre.



Mi is egy hírlevél?
Leginkább egy gyűjtőfogalom, amibe minden rendszeresen kiküldött információs termék beletartozik. A lényege a folyamatosság, rendszeresség és a lehetséges ügyfelei számára értékes információ, bármi legyen is az. A legnagyobb eredményességre természetesen akkor számíthat, ha szakmai információt tesz közzé, lehetőleg olyat, amelynek oktatási értéke van, hisz az Ön lehetséges ügyfelei ebből profitálhatnak a legtöbbet. Másrészt ez alapozza meg leginkább az Ön szakmai tekintélyét is, aminek a későbbi üzletkötéseknél igen nagy jelentősége lesz.

Egy hírlevél működtetésének előnyei:

  • Kapcsolattartás. Miután valaki járt az Ön weboldalán és eléggé érdekelte az ajánlata ahhoz, hogy megadja Önnek a nevét és e-mail címét (Kicsit később egész pontosan megmutatom Önnek hogyan érheti el, hogy a látogatóinak 10-25%-a gondolkodás nélkül, örömmel jelentkezzen a hírlevelére és így megadja Önnek az adatait.), Önnek lehetősége van hónapokon és éveken keresztül tartani a kapcsolatot ezzel a potenciális ügyféllel. Ha Önnek van egy kész adatbázisa, akár az eddigi ügyfeleiből és a kapcsolataiból, Őket is könnyedén kiszolgálhatja egy hasonló rendszerrel. Mindkét esetben nem csak emlékeztetheti Őket arra, hogy Ön létezik, de akár különleges ajánlatokkal, akciókkal is megcélozhatja Őket.

  • Célzott közönséget, potenciális vevőket generál. Az Ön hírlevelének az olvasói, nem akárkik. Ők azok az emberek, akikre Önnek a legnagyobb figyelmet érdemes fordítania. Tudja miért? Mert a nagy, szürke tömegből ők azok, akiket érdekli az Ön ajánlata. Ők azok, akik nem csak eljöttek Önhöz, mondjuk az üzletébe, vagy ellátogattak a weboldalára, de olyannyira érdeklődők, hogy készek voltak megadni Önnek az e-mail címüket is, mégpedig azért, hogy Ön ellássa őket további értékes információval, akár a kínálatával kapcsolatban is. 100%-ig nyitottak, hisz ők akarták, hogy Ön további információt adjon nekik. Ők azok, akik örömmel fogadják, ha hallanak Ön felől. Ők az Ön potenciális vevői!

  • Tekintélyt épít Önnek. Mivel Ön, az olvasói számára értékes információkat tesz közzé, rövid időn belül szaktekintélynek fog számítani a szemükben. Ön az a szakember, akinek hónapról hónapra nagy érdeklődéssel olvassák a tanácsait. Vajon jelenthet-e Önnek előnyt ez a tekintély? Mit gondol? Miután a harmadik szenzációs, számukra tényleg megoldásértékű tanácsot kapják Öntől, vajon jobban oda fognak e figyelni, amikor a kínálatáról, és azokról az előnyökről beszél, amelyekhez hozzájuthatnak annak birtoklásával? Mérget vehet rá, hogy igen.

  • Bizalmat épít. Emlékszik még, az előbb említettük, hogy az Interneten keresztüli értékesítés egyik fő akadálya a vevő bizalmatlansága. Egy hírlevél működtetésével néhány hónap alatt Ön már nem egy ismeretlen idegen, hanem egy megbízható, tekintélyes üzletember, szakember és bizonyos értelemben egy ismerős lesz az olvasói előtt. Az ismerősöktől pedig szívesen és könnyen vásárolunk.

  • Ismétel, emlékeztet. Mindannyian tudjuk, hogy a ismétlésnek mekkora jelentősége van. Ha a Coca-Cola nem bánja hogy milliárdokat költsön ara, hogy ne felejtsék el a nevét, akkor ez talán nekünk is fontos lehet.

    Tudta azt, hogy az átlagos vevőnek legalább 7-szer kell hallania Önről és a kínálatáról, mielőtt elszánja magát a vásárlásra? Ez az ismétlési mennyiség vagy egy vagyonba kerül, vagy egy hírlevél rendszer működtetésébe kerül Önnek. Az utóbbit szinte fillérekből meg lehet úszni!

  • Kivár, mert a legtöbben nem vásárolnak azonnal. De igenis vásárolnak később. Egy hírlevél rendszerrel Ön mindig ott van szem előtt. Amikor pedig eljön a nagy nap, az adott vevő első rendelésének a napja, Ön ugyanúgy kéznél lesz.

Említettem már, hogy az a rendszer, amit én magam is használok a Marketing MEGOLDÁSOK, és a többi online vállalkozásom működtetésére, gyerekjátékká egyszerűsíti egy saját hírlevél rendszer felállítását? Ha kíváncsi egy profi, de ugyanakkor halálosan egyszerű eMail Marketing megoldásra, és szívesen olvasna további készpénzt érő információt, kérem, kattintson ide! (A POM eBook kiegészítőjeként DÍJTALANUL rendelkezésére tudok bocsátani egy jelentős szoftver csomagot! Ha szeretne bővebb információt a DÍJTALAN kiegészítőkről, kattintson ide!)





Küldjön a lehetséges ügyfeleinek különleges információt és tanulmányokat kérésre,
avagy építsen életre szóló kapcsolatokat a szaktudása révén!

Ön rendelkezik olyan információval, ami kimondottan értékes a potenciális vevői számára. Ne értsen félre! Az Ön szaktudása nem érdekel mindenkit, de nagyon is valószínű, hogy számos válasz tartalmaz a potenciális vevőinek a legégetőbb kérdéseire. Engem például halálosan nem érdekelnek a gáz-fűtőkészülékek, a zárt és nyitott rendszerű központi fűtések, meg mit tudom én, hogy mi minden, ami egy építkezés alkalmával kérdésként felmerülhet egy ház, vagy lakás fűtésrendszerének kiválasztása kapcsán.

Engem mindez egyszerűen nem érdekel. Úgyhogy amennyiben Ön mondjuk, fűtőberendezéseket értékesít és "mindent" tud a téma körül, Önnek nem érdemes erről írnia, hisz ez engem és valószínűleg sokszázezer más embert egyáltalán nem érdekel.
Igaz?
Nem!
Ez a következtetés üzleti életének a legnagyobb tévedése lenne, tudni illik minket csak azért nem érdekel a téma, mert NEM vagyunk és nem is lehetünk vevők, legalább is egyelőre. Tudja miért? Mert nem építkezünk, mert nem kell lakást felújítanunk.

Mit gondol?
Megváltozhatna, mondjuk nekem a hozzáállásom, ha egyszer csak egy lakásfelújítás kellős közepén találnám magam, és sokszázezer forintos döntések előtt állnék egy olyan témában, amihez csak alig értek?
Elképzelhetőnek tartaná azt, hogy fognám magam és elkezdenék az Interneten kutakodni némi hasznos információ után? Az Internetes embernek ez az egyik első megmozdulása, ha tudni szeretne valamit.
Mit gondol, mit tennék, ha ezek után az Ön weboldalán egyszer csak szembetalálnám magam a következő címmel:

"Hogyan válasszunk megfelelő fűtésrendszert házunkba vagy lakásunkba. A lakásfelújítás mikéntje és hogyanja, avagy 10 szempont, ami százezreket takaríthat meg Önnek! Kérem, kattintson ide és 5 percen belül elküldjük önnek DÍJTALAN tanulmányunkat, mellyel nemcsak pénzt takaríthat meg, de megkímélheti magát és családját azoktól a rossz döntésektől, melyek jelentős kellemetlenségeket okozhatnak, sőt akár lakhatatlanná tehetik az otthonát!"

Tudja, hogy mit csinálnék, ha ezt olvasnám az Ön weblapján?
Azonnal kattintanék, és alig várnám, hogy olvashassam. Ugyanazt tenném, amit az Ön potenciális vevőinek a 90%-a is tenne.

Mindazoknak a számára, akik jelenleg, vagy a közeljövőben építkezni fognak, vagy bármilyen módon dolguk lesz a fűtési rendszerekkel, vagy csak egyszerűen a felújítási munkálatokkal, azoknak az Ön információja aranyat ér.

Persze ahhoz, hogy megkapják a tanulmányt meg kell adniuk a nevüket és természetesen az e-mail címüket, ami teljesen normális, máskülönben hogyan küldhetné el nekik a tanulmányt.

Na most, ha a jelentkezési lapon egy olyan kipipálható rublikát is találna, ahol egy szintén díjtalan "Megtakarítási tippek, avagy hogyan takarítsunk meg 30%-ot a havi rezsiből?" című hírlevélre lehet jelentkezni, vajon bent hagyná e a pipát, és megrendelné e a hírlevelet?
A legtöbben megrendelnék.

Ugye mondanom sem kell, hogy az a szoftver, amit én is használok (HírlevélPro -így hívják ezt a kifinomult eMail Marketing rendszert) mindezt megteszi Önnek, mégpedig teljesen automatikusan! Valójában sokkal többről van itt szó, mint egy e-mail programról, hisz a HírlevélPro egy vérbeli marketing szoftver, mely arra lett kifejlesztve, hogy egy online vállalkozás felfuttatásához és működtetéséhez szükséges minden folyamatot automatizáljon. Fogalmam sincs, hogy mit tennék e nélkül a zseniális eszköz nélkül! Valószínűleg ugyanazt, mint a többi online vállalkozó Magyarországon. Rengeteg pénzt, időt és energiát dobnék ki az ablakon, teljesen fölöslegesen.

Ön szerint, mit szólna a lehetséges ügyfele ahhoz, ha ezek után egy olyan tanulmányt talál a e-mailjei között, ami így kezdődik:

"Üdvözlöm Péter!
Nagy megtiszteltetés nekem, hogy a tapasztalatainkkal segíthetjük a...
... Örömmel vettük tudomásul, hogy a "Megtakarítási tippek"című havi hírlevelünkre is jelentkezett. Három nap múlva küldjük Önnek az első tippünket, mégpedig a... témában. Havonta újabb és újabb készpénztérő cikkekkel jelentkezünk majd és..."

A névre szóló levelek hatékonysága a többszöröse az "Kedves Hölgyem/Úram..." kezdetü írásoknak.

A tanulmánynak természetesen tényleg hasznosnak kell lennie, de ugyanakkor objektíven, mint a lehetséges megoldások egyikét, az előnyeit bemutatva tárgyalhatja, az Ön kínálatát is. Utalhat a weboldalán található bővebb információra, felajánlhat személyes tanácsadást... bármit, ami a hasznára lehet a lehetséges vevőjének és közelebb viszi Őt a vásárláshoz.

Mit gondol? Ha ennek az embernek a közeljövőben gáz-fűtőkészüléket kell vennie, márpedig kell neki, hisz építkezik, felújít... szóval muszáj neki, azaz ő a vevő, vajon ki lesz az, aki először az eszébe jut?

Főleg ha a megígért Hírlevelet tényleg megkapta pontosan három nappal később és néhány valóban jó tanács között igen sokat megtudhatott az Ön kínálatának valós előnyeiről is.

Vajon ha ezek után, további három nap elteltével kap egy különleges ajánlatot, amiben 20% árengedményt kínál neki és a vásárlása mellé extra bónuszként egy energia megtakarítási tanácsadást és tervezést 50.000 Ft értékben, vajon mit fog tenni?

Ahhoz képest, hogy ez az ember egy héttel ezelőtt még csak nem is tudott Önről, és mindössze egy kis információ után akart kutatni, szóval ehhez képest jóval közelebb van a vásárláshoz. Igaz?

Ami azt illeti, az ilyen potenciális vevők jelentős része azonnal vásárol, egy másik jelentős része előbb vagy utóbb vásárolni fog, hisz hónapról hónapra örömmel fogja olvasni az Ön "Megtakarítási tippek" hírlevelét, amely egyre nagyobb tekintélyt és ezzel bizalmat is épít Önnek.
Arról pedig ne is beszéljünk, hogy csak idő kérdése, hogy mikor híreszteli el néhány ismerősének, hogy milyen jó fogást csinált az Ön weboldalán.

Akárhogy is nézzük, Önnek van egy vevője, akár egy életre.

Persze a bökkenő az, hogy lehetetlen egy ilyen marketing gépezetet manuálisan, önnek egyedül kézzel működtetni. Lehetetlen, miután az üzlete elkezdet csak egy kicsit is nőni. Napi 1-10 levelet még talán le tud adminisztrálni, de azt már nem hiszem, hogy a három +három napos ütemezéseket is képes lenne hiba nélkül kivitelezni.

Nem hiszem, hogy egyáltalán képes lenne többszáz, többezer levelet névre szólóan megcímezni és leküldeni.

Arról az időről és energiáról nem is beszélve, amit egy ilyen munka elvégzése jelent.

Nem ez egy lehetetlen feladat, hacsak...
...hacsak nem automatizálja az egész folyamatot.

Ha ezt jól csinálja, Önnek csak annyi dolga marad, hogy időnként megnézze, hogy mekkorát nőtt a vevőköre, és hogy hány új megrendelés érkezett be.





Számoljunk egy kicsit együtt!

Nem tudom, hogy Ön milyen árréssel értékesít, nem tudom, hogy terméket, vagy szolgáltatást visz e piacra, nem tudom, hogy milyen a vállalkozásának a jellege, hogy Ön nagy értékű cikkeket vagy szolgáltatásokat, vagy nagy mennyiségben alacsonyabb árú termékeket értékesít. Azt viszont tudom, hogy Ön, miként toldhatja meg ezeknek az értékesítéseknek a profitját a kínálatának a jellegétől függően 4.000 - 40.000 forinttal vevőnként.

Igen jól olvasta, néhány hét munkával összeállíthat egy olyan információs terméket, amit akár egyben, akár előfizetős havi hírlevél formájában értékesíthet.
A megfelelő e-mail marketing stratégia alkalmazásával Ön attól függően, hogy milyen információknak van a birtokában, ügyfelenként évi néhány ezer forintos többletbevételtől, egészen az ügyfelenkénti többtízezer, akár százezres nagyságrendig juthat többlet jövedelemhez.

Én magam "Professzionális Online marketing, lépésről lépésre!" című eBook sorozat köteteit 44.000 Ft-ért árulom. Mivel az a könyv a legértékesebb információkat is közzéteszi, sőt, olyan formában tárgyalja, hogy az olvasó könnyen meg is valósíthatja a tanultakat, akár a dupláját is kérhetném az előfizetésért anélkül, hogy túlzásokba esnék. (Mellesleg éppen most egy különleges akció folytán egy rendkívüli ajánlatom van az eBook olvasóim számára. Muszáj ezt megemlítenem Önnek, mert később, amikor lezárul ez a különleges időszak, még neheztelhetne is rám, hogy nem volt elég világos a lehetőség. Úgyhogy, kérem, amennyiben érdekelhetik Önt lépésről lépésre kivitelezhető stratégiák és taktikák, ugyanazok a módszerek, amikkel a saját üzleteimet is működtetem, feltétlenül nézzen utána a legszínvonalasabb Internet marketing írásunknak, mégpedig minél hamarabb.)

Vegyünk az Ön esetében egy jóval alacsonyabb, mondjuk 9.800 Ft-os éves előfizetési díjat, mondjuk egy fizetős hírlevél esetében. (Ismerek olyan hírlevelet, melynek a havi előfizetése ennyi.)
Amennyiben mindössze 100 előfizetővel működik a hírlevele ez a költségek levonása után, évi közel 900.000 Ft bevételt jelent Önnek.

Amennyiben 500 előfizetője van ugyanez az üzlet, ugyanazzal a munkával évi közel 5 millió forintot hoz Önnek.
1.000 előfizetővel már egy középvállalkozásról beszélhetünk évi 10 milliós forgalommal. Havi 800.000 Ft ugyanazért a munkáért.

Mit kellett ezért tennie? Felállítania egy hírlevél rendszert és havonta megírnia egy jó cikket, és szétküldenie.

"Hát persze! Ha ennyire egyszerű lenne, mindenki ezt csinálná."

Valójában tényleg ennyire egyszerű, és ha nem kap észbe, a konkurenciája meg is fogja csinálni.
Ennyire egyszerű, ha...
...és ez a ha az, ami a legtöbb Internet vállalkozónak a veszte.
...ha tudja, hogyan kell csinálni, és rendelkezik a megfelelő eszközökkel.

Mielőtt a következő sorokban mindkét feltételre egyszerű és rendkívül gazdaságos megoldást mutatok Önnek, engedje meg, hogy kihangsúlyozzak valamit, mégpedig azt, hogy a két feltétel együttesen fontos. Önmagában egyik sem jelent teljes, de talán még kielégítő megoldást sem.

Ön teljes megoldásrendszert kap tőlünk, Szoftvert és Információt egyszerre.

Ön hiába tudja egész pontosan, hogy mit kellene tennie, ha kivitelezéshez szükséges eszközök egyáltalán nem, vagy csak jelentős már, már ki sem fizetődő többletköltségen szerezhető be. Az Ön vállalkozása olyan lesz, mint egy félkarú óriás.

Ugyanígy a másik esetben. Ha Ön a legkiválóbb eszközökkel, szoftverekkel rendelkezik, de csak részben tudja, hogy mit és hogyan kezdhetne velük, Önnek számos lehetősége teljesen kihasználatlan marad!

Éppen ezért, most egy komplex megoldást szeretnék mutatni Önnek!

Nem "csak" információt adunk Önnek, hanem a HírlevélPro eMail Marketing rendszer segítségével az általunk tanított Internet Marketing módszereknek a kivitelezéshez és működtetéshez szükséges eszközöket is a rendelkezésére bocsátjuk. A "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" - eBook nem csak részletesen foglalkozik ezzel a kérdéskörrel, de egyben tartalmaz egy teljes szoftvercsomagot is 9.900 Ft+Áfa értékében, Önnek DÍJTALANUL.

Ha komolyan gondolja, hogy jelentős pénzt kíván keresni az Internettel, azt javaslom, hogy feltétlenül nézzen utána ennek az ajánlatnak! Kérem, kattintson ide!




Végezzünk el még egy rövid számítást!

Tegyük fel, hogy az Ön weboldalának van napi mindössze 100 látogatója. (Ha szeretné tudni, hogy miként lehet napi 100-ból, napi 1000 látogatója kérem, kattintson ide!) napi száz látogatóból Önnek jó esetben van heti egy-két megrendelése. (Elvileg lehetne 5-10 megrendelése is, amennyiben célzott közönséget vonz, és halálosan jól van megírva a weboldala! (Ha nincsen egy-kettő sem kérem, feltétlenül vegye fel velem a kapcsolatot!))

Szóval Önnek van heti, mondjuk egy megrendelése, amivel éppen, hogy csak víz fölött tartja magát. Mindeközben Önnek ugyanezzel a látogatottsággal lehetne heti 5-10 megrendelése és egy folyamatosan duzzadó törzsvevőköre, akik az elkövetkező években a bevételeinek közel 80%-át hoznák.

(Önnek az elmúlt időben is épülhetett volna egy olyan vevőköre, mely mára tetemes többletbevételhez juttathatná Önt.)

Amennyiben az Ön látogatóinak mondjuk 10%-a jelentkezik, regisztrál valamilyen módon az Ön weboldalán, Önnek naponta 10 új potenciális ügyfele van. (Nekem a "Marketing MEGOLDÁSOK" weboldalamon csak az "Eredményes Online marketing" hírlevelem több mint 10%-át megfogja az átfolyó forgalmamnak.)

Ezek az emberek egy rendkívül célzott közönséget képeznek, akik sokkal NAGYOBB valószínűséggel érdeklődhetnek az Ön vagy az Önéhez kapcsolódó kínálat iránt! Ezek az emberek nem csak, hogy ellátogattak az Ön weboldalára, de vették maguknak a fáradtságot arra is, hogy körül is nézzenek, sőt önként jelentkeztek, megadták az adataikat és most számítanak rá, hogy további információt kapnak Öntől.

Ezek az emberek ÉRDEKLŐDNEK az Ön kínálatával kapcsolatban! Potenciális vevők, és ha nem rontja el, a többségük előbb vagy utóbb vásárolni fog öntől, vagy az Ön által ajánlott vállalkozástól (ami után Ön természetesen zsíros részesedéseket kap).

És ez még nem minden! A világ legnagyobb kereskedői pontosan tudják, hogy a forgalom 80%-át a azokkal az emberekkel bonyolíthatják, akik már vásároltak egyszer. Arról nem is beszélve, hogy a megszólításuk ezerszer egyszerűbb, olcsóbb és pontosabb lehet (már van róla információja, már van kapcsolatuk, már bízik Önben...), mint egy új vevőnek a megnyerése.

Vitán felül áll, hogy: A vevő a legjobb vevő!

Szóval, vissza a számításhoz.
Önnek van napi 100 látogatója a weboldalán, mely 100 látogatóból 10 regisztrál valamilyen módon és megadja Önnek legalább az e-mail címét, de lehet, hogy további adatokat is.

Ez heti 70 potenciális vevő.
Havi 300 olyan e-mail cím, amire Ön bármikor, emlékeztetőket, az olvasója számára rendkívül értékes, az Ön tekintélyét építő szakmai írásokat és természetesen konkrét ajánlatokat is küldhet.
Ez egyetlen kurta év alatt, feltételezve, hogy a weboldalának a látogatottsága NEM nő tovább (amúgy nem tudom, hogy ezt a stagnálást hogyan érhetné el, miközben havonta háromszáz motivált olvasó beszél lelkesen az ismerőseinek arról, hogy milyen hasznos cikket olvasott Öntől) egy igen tekintélyes 3.600 fős adatbázist jelent.

Kérem ne feledje, ez nem egy szedett-vedett tömeg, hanem az ÖN és az önéhez hasonló, vagy azt kiegészítő kínálattal bíró vállalkozások, potenciális vevőköre.

Ez egy vagyont érő lista!

Csak még egy példát hadd mondjak! Ha a rendszeres hírlevelén túl (Egy hírlevél megfelelő működtetése önmagában egy katalizátor! Az EGÉSZ vállalkozásának az eredményét megtöbbszörözi.) évente csak két különleges ajánlatot küld ki ennek a 3.600 fős listának, mondjuk egy-egy különleges bonuszra, ajándékra és ezzel természetesen a weboldalán található értékesítési szövegére felhívva a figyelmet, a listának várhatóan 4-8%-a vásárolni fog Öntől. (Kérem, ne vegye ezt jóslásnak, rengeteg tényezőtől függ, hogy Ön milyen vásárlási aránnyal dolgozhat, de megfelelő ajánlatok esetében ez a nemzetközi átlag.) Ez önmagában 144-252 vásárlás.

Tegyük fel, hogy Önnek 5.000 Ft nyeresége van egy átlagos értékesítésen. (Ha ennél jóval kisebb, akkor valószínűleg sokkal nagyobb darabszámban értékesíthet.) Ez azt jelenti, hogy 720.000 - 1.260.000 Ft többletnyereséget realizált csak abból, hogy elküldött két e-mailt! És ez csak egyetlen apró lehetőség.

Ha szívesen működtetne egy hasonló marketing gépezetet, akkor azt javaslom, hogy egy percig se habozzon! Ön még ma elkezdhet profitálni ezzel a bámulatos Marketing SZOFTVER-rel. Ön könnyedén felállíthat egy teljes hírlevél rendszert, amely teljesen Önműködően építi az Ön piacát, mégpedig éjjel nappal, heti hét nap. Kérem, kattintson ide!


Kiváló tisztelettel:

Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK


ui.: Mindenképpen érdemes most megnéznie az ajánlatot, mert könnyen lehet, hogy ilyen formában, holnap már nem találja itt a fenti hivatkozást.


Küldje el ezt az oldalt a barátjának, vagy vállalkozó ismerősének! Az üzletük múlhat rajta!
 
Kérem, írja ide az ismerőse e-mail címét:


Az ablak bezárása és visszatérés az előző oldalra!

 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!