Azonnali Piaci Jelenlét
Ha van egy kis befektethető pénze,
egylépésben napi közel 70.000 olvasó elé tárjuk kínálatát, és kevesebb mint két hét alatt elvisszük az Ön üzleti ajánlatát
célzottan, akár 130.000 lehetséges ügyfeléhez.

A piacépítés többnyire nem arról szól, hogy Ön elkölt egy kis pénzt és azonnal megkeresi rajta
a többszörösét. Nem, ez csak a legritkább esetekben van így.
Lehet, hogy most viszont épp egy ilyen ritka esetet mutathatok Önnek.
Azért mondom, hogy csak "lehet", mert nem ismerem az Ön kínálatát, nem tudom, hogy mit árul és éppen ezért nem tudom azt sem, hogy mennyire lehet
pontosan és hatékonyan megszólítani az Ön célpiacát az Interneten. Azt viszont tudom, hogy ha szeretné, mindezt ki tudjuk deríteni. Ki tudjuk deríteni, hogy milyen nyereséget hozhat Önnek egy jól átgondolt és szakszerűen elkészített online marketing kampány.

A piacépítés egy többnyire stratégiai beruházás. Ön ma elkölt pénzt azért, hogy holnap nyereséges lehessen. Először költ, és utána, a kampány során kiépített kapcsolatok révén, a kialakult ismertségen és remélhetőleg pozitív megítélésen keresztül, később profitál. Ez normális így.

Az amiről, pedig most én beszélek, az nem normális.
Ez pedig az, hogy egy nagyon is intenzív, de célzott online hadjárattal nem csak egyszerűen piacra juthat, de nagy valószínűséggel még pillanatnyi veszteség nélkül is sőt, adott esetben a közép és hosszútávú profiton túl, azonnali nyereséghez is juthat.

Ez az, ami nem normális.
Garantálni tudom Önnek a nyereségességet?
Nem, amíg nem tudom, hogy mit és hogyan kínál.
Nem, de felajánlhatok egy kísérletet, aminek a keretében fájdalommentesen letesztelhetjük egy kampány nyereségességét.
Nem, de bemutathatom Önt annak az embernek aki, ha egyáltalán valaki, akkor Ő nyereségesen piacra tudja dobni az Ön kínálatát.

Nem tudom, hogy Ön hogyan van ezzel, de ami engem illet, én az igazán jó üzleteket sohasem cégekkel kötöm, hanem mindig emberekkel. Megbízható, szolgálatkész, korrekt emberekkel, akik az én érdekeimet is szem előtt tartják.

Ez az oldal csakis azért lehet itt, mert ismerek egy ilyen embert.
Önmagában az, hogy Trentin Tamás az egyik legnevesebb hazai tartalom és megoldásszolgáltató vezetője még nem lenne feltétlenül ok arra, hogy jó szívvel ajánljam Önnek a szolgáltatásaikat, és valójában nem ez az amiért beszélek róla. Nem is azért merem Őt javasolni, mert olyan ügyfeleknek dolgozik, mint az Alcatel, Alfa Romeo, Audi, Axelero, Bank Austria, Budapest Bank, Compaq, Ericsson, IBM, K&H Bank, KPMG, MATÁV, MKB, Nokia, OTP, Pannon GSM, Pantel, Raiffeisen Bank, Sony, Unilever, Vivendi, Westel, vagy a Volvo.
Nem.

Az ok az, hogy Ő, és miatta az egész cége is egy olyan, amelyikkel könnyű és jó üzletelni.
Tudja mit jelent ez Önnek?
Nem csak egyszerűen magasszintű kiszolgálást, hanem kiváló kiszolgálást, a pénzéért többet mint amennyit kapni remélt. Nem csak egyszerűen odafigyelést, hanem elkötelezettséget az Ön nyereségessége mellett. Nem csak egyszerűen szakmai hozzáértést, hanem a hazai Internet Marketing igazán kiváló szakembereinek szolgálatkész, a második mérföldet is természetességgel végig gyalogló munkáját.
Mindez...
...eredményeket jelent Önnek. Kézzelfogható eredményeket rövid időn belül. Ha szeretne erről néhány mondatban összefoglalva további információt, kérem kattintson ide: Az eMail Direkt Marketing rendkívüli lehetőségei.

Ha szeretné, megpróbálok Önnek összehozni egy találkozót Tamással. Nem ígérek semmit, csak azt, hogy ha asztalhoz tudnak ülni, akkor önmagában az a tárgyalás is egy nyereséges élmény lessz Önnek.

Ha egyáltalán számításba jöhet egy piacindítási kampány lefuttatása mindenképpen javaslom Önnek, hogy töltse ki ezt az adatlapot. Ön semmilyen kötelezettséget nem vállal ezzel, mindössze jelzi felénk, hogy szívesen beszélne Tamással, vagy az egyik szakemberével. Ha a telefonos egyeztetés alapján érdemesnek látja, akkor asztalhoz ülhetnek és közösen megvizsgálhatják, hogy pontosan hogyan is profitálhatna egy piacindítási kampány révén.

Kérem töltse ki az alábbi kis adatlapot és én továbbítani fogom Tamásnak az igényét. Mivel többnyire igen elfoglalt nem ígérem, hogy azonnal visszajelez Önnek, de néhány napon belül minden bizonnyal jelentkezni fog. (Minél több és részletesebb információt tud a rendelkezésére bocsátani, annál könnyebb lesz Önnek már telefonon is pontosabb tájékoztatást adnia.)

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük, és a fent említett média cégen kívül nem kerülnek más kezekbe.

*Az Ön vezetékneve:
*Az Ön keresztneve:
*Az Ön e-mail címe
*Az Ön cégének neve:
A vállalkozás weblapjának címe:
*Az Ön telefonszáma:
*Ön a döntéshozó? Igen. Nem.
*A piacra vinni kívánt kínálat:
Az Ön termékének,
szolgáltatásának célcsoportja:
A kampánytól várt eredmény:
Az kereskedelmi cél:
A cégének az éves árbevétele:
A kampányra rendelkezésre álló összeg:
További megjegyzés:
Kérem, a *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki.


Köszönöm a megtisztelő bizalmát és együttműködését.

Az Ön szolgálatában:
Schlingloff Sándor

ui.:
Ha mindenképpen költséghatékonyabban szeretné
megközelíteni a piacot, akkor egy másik lehetőséget is ajánlhatok Önnek. Összeállítottunk egy olyan Marketing Megoldásrendszert, ami, alig több mint egyetlen telefonszámlájának az árán, ha kell, akár egy teljes weboldalt is talpra állít Önnek, de ami sokkal fontosabb, egy nyereséges online vállalkozás felfuttatásához minden eszközt és teljes módszertant ad a kezébe.
Mindezek mellé pedig ráadásban, bónuszként egy médiacsomagot is tartalmaz.

Hogyan lehetséges ez?
Úgy, hogy Tamással tényleg könnyű és jó üzletelni.

Kérem, mindenképpen nézzen utána ennek a megoldáscsomagnak: Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!


Az ablak bezárása és visszatérés az előző oldalra!

 
 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!