Indulás előtt!

Ismeri azt az érzést, amikor van egy nagyszerű vállalkozási Ötlete, de a szíve legmélyén mégsem biztos benne, hogy működni fog? Sokszor ez a bizonytalanság teljesen jogos. Ha nem is azért, mert az egész ötlet életképtelen, hanem sokkal inkább azért, mert jó esély van rá, hogy nem pontosan úgy életképes, mint ahogyan Ön gondolta.

Sok vállalkozás csak egy egészen kis változtatással, nagyságrendekkel nagyobb eredményt hozhatna, sőt akár a teljes életképtelenségből egy sikeres üzletté válhat.

Egész biztos tehát, hogy megéri átgondolni az üzletünk alapkoncepcióját, még akkor is, ha egy már jó ideje, igen eredményesen működő vállalkozásról van szó. Egy ismerősöm Steve Taylor a Basement Waterproofing egy amerikai, évi 7,5 millió Dolláros nyereséget produkáló üzlet élén, háromévente kidobja a teljes koncepciót és újratervezteti a vállalkozásának a működési és szolgáltatási rendszerét. Miért? Hogy biztos legyen benne, hogy mindent okkal csinálnak, és nem csak azért, mert: Hát mi ezt így csináljuk.

Frissek akarnak lenni.

Ez a szemlélet mindenképpen komoly pénzt hozhat Önnek, és szinte kötelező egy olyan fejlesztés előtt, mint az üzletének az Internetre való kiterjesztése. Az elmulasztása pedig, főleg egy vadonatúj vállalkozás beindításánál, szinte megbocsáthatatlan bűn.

Az üzleti koncepció mindenekfelett uralkodó vezérelvként meg fogja határozni az egész online rendszerét. Ki fogja jelölni a főbb irányvonalakat, stílust, az oldal tartalmát olyan értelemben hogy mi kapjon helyet, mondjuk a címoldalon, és mi ne.

Miután minden kész van, a weboldal egyetlen egy dologról beszél, nagyon hangosan és nagyon tisztán. Arról, hogy ez az üzleti koncepció, miként oldja meg az ügyfeleinek a problémáit. Az oldalon végül is minden ERRŐL A KONCEPCIÓRÓL beszél. Ha utólag rájön, hogy mégsem ezt a koncepciót kellene követnie...
... a munka nagyját kezdheti elölről.

Nincs mese, előre kell gondolkozni! Muszáj.

Mik a fő kérdések?

  • Hogyan állapíthatja meg, hogy az üzleti koncepciója életképes-e?
  • Honnan tudhatná, hogy mi az, amin feltétlenül változtatni kell és érdemes?
  • Hogyan állapíthatná meg, hogyan kellene változtatni, azaz miként definiálhatná az igazán győztes üzletet?

Mit gondol, ezek jó kérdések?

Amikor nem csupán kivitelezést, de az adott online vállalkozás felfuttatását és működtetését is megrendelik tőlünk, mivel garanciával dolgozunk, nekünk hivatalból is fel kell tennünk ezeket a kérdéseket. Azt mondjuk az ügyfelünknek, hogy a valós költség egy részét ki kell fizetnie a rendszer felállításakor, de a nagyobb részét csak eredmények után kell fizetnie. Ez nem egy túl jó üzlet nekünk abban az esetben, ha a vállalkozás már az ötlet szintjén halálra van ítélve.

Ahhoz, hogy minimalizálhassuk a kockázatunkat, előveszünk egy ellenőrzőlistát, ami alapján igyekszünk megállapítani az adott koncepció életképességét.

Ezt a ellenőrzőlistát egy tanulmány formájában a "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" - Marketing eBook olvasóival díjtalanul megosztjuk.

FIGYELEM! Senki sem dönthet és gondolkozhat Ön helyett. Én sem. Tanácsadóként az egyik legnagyobb hiba, amit el lehet követni az, hogy döntéseket hozunk a cégtulajdonos helyett. Soha ne hagyja, hogy Ön helyett hozzanak döntéseket. Várja el, hogy segítsenek Önnek gondolkozni, hogy megmutassák Önnek azokat az elveket, amiket a döntésekor figyelembe kell vennie, lássák el Önt információval, de aztán dönteni maga döntsön. Miért? Mert később Önnek kell azzal a döntéssel együtt élnie, és nem a tanácsadónak.

Mit kell feltétlenül megvizsgálnia mielőtt időt, pénzt és energiát fektetne egy ötletbe?

  • Ki? - Önnek, mint vállalkozónak milyen lehetőségei és erőforrásai vannak? Vizsgálja meg az erőforrásait legalább a négy legalapvetőbb szempontból!
  • Mit? - Milyen célt akar elérni, mint vállalkozó és milyen kínálattal? Önnek ezt pontosan tudni a kell. Nyolc fő irány közül választhat.
  • Kinek? - Határozza és vizsgálja meg a célpiacát! Kilenc kérdés, illetve lehetőség, mely megmentheti az üzletét.

A fenti négy kérdéskör keretein belül, a tanulmány összesen 21 olyan szempontra hívja fel a figyelmét, melyek átgondolásával Ön egy igazán győztes koncepcióvá fejlesztheti az üzleti ötletét.

Tisztelettel, az Ön szolgálatában:
Schlingloff Sándor
www.marketingmegoldasok.hu


 

Az ablak bezárása és visszatérés az előző oldalra!
"Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" - eBook

 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing módszerekről adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!